אלומיניום- חמרן בעברית

27 במרץ 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

אלומיניום, או בעברית חמרן, הוא יסוד כימי מתכתי. זהו היסוד השלישי בשכיחותו, אחרי חמצן וצורן, והוא מהווה כ-8 אחוז מקרום כדור הארץ. האלומיניום הוא מתכת קלה ולא כבדה כמו הפלדה או הנחושת. בכך הוא מאפשר ייצור מוצרים קלי משקל שעומדים בעומס בינוני ומתאימים למספר גדול של מוצרים. הוא מתגבש בקלות, רך ונוח מאוד לעיצוב. עקב הצפיפות הנמוכה שלו לעומת פלדה או נחושת, האלומיניום מחושל (מתעצב) בקלות; השני בחשילותו אחרי זהב. אלומיניום חמצני (אלומינה), אותה שכבת ברק המופיעה מיד בחשיפה לאוויר, הוא קשה ביותר ואינו מתפורר מגוף האלומיניום ובכך מקנה לו חסינות ועמידות לחמצון כמו חלודה. על פי איגוד האלומיניום הבינלאומי הופקו בשנת 2011 כ- 44 מיליוני מטר מעוקב של אלומיניום.

פרופיל אלומיניום

הפרופיל הוא למעשה הצורה שבה מעצבים את היחידה שמיוצרת מאלומיניום, מגוון עצום של צורות אלומיניום שונות שהשילוב בניהם מביא לפרופילי אלומיניום שונים. ישנן צורות T, צורות U, פרופיל עגול, פרופיל מלבן ואפילו משושה. ייצור ופיתוח של פרופילי אלומיניום הוא תהליך מורכב שדורש ידע הנדסי ומכני רב. מסיבה זו יש צורך בחברה שמתמחה בין התאמות מקסימאליות של הפרופילים השונים, כדי שנוכל לקבל איכות גבוהה של מוצרים.

חלונות אלומיניום

היתרון המשמעותי לשימוש באלומיניום בחלונות הוא העמידות. חלון צריך להגן עלינו מפני גשם, קור, שמש ורוח. אחד היתרונות הבולטים של האלומיניום, חוץ מהיותו חומר מתכתי חזק זה החסינות שלו לחלודה. האלומיניום אינו מתכלה ומתפורר כמו שאר החומרים בטבע. לכן, כשאנחנו חושבים על חלון שצריך לספוג כמות גדולה של מים ושמש, ועדיין להיות אטום ומבודד, כדאי שנחשוב על חלון אלומיניום.

דלתות אלומיניום

דלת לבית, צריכה להיות דלת חזקה, שתתן לי ביטחון והגנה מפני פורצים וחרקים, כמו כן דלת שתגן עליי מרוח פרצים. דלתות אלומיניום הן דלתות אטומות שלא מאפשרות חדירתה של רוח. הן דלתות מבודדות, אשר שומרת על אקוסטיקה גבוהה בבית, כך שרעשים מבחוץ אינם חודרים אליה, גם לא הקריוקי של משפחת קקון מדירה 4.

 

פתרונות אלומיניום לבית

חברת WINDOWFIX, היא חברה שעוסקת במתן פתרונות מתקדמים בתחום האלומיניום לבית, למשרד או לבניין. היא פועלת בשוק למעלה מ-30 משנה. מוצרי החברה מיוצרים בסטנדרטים גבוהים, ומחזיקים מעמד שנים רבות.

סגור לתגובות על אלומיניום- חמרן בעברית

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן