מילד קטן וחמוד לנער מתבגר

16 במרץ 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה יהדות

כשהילד הקטן שלך רוצה בוקסר, כשהקול שלו משתנה באמצע משפט, כשהוא מתחיל לאכול המון, לישון הרבה, לעמוד שעות מול המראה ולפוצץ חצ'קונים את מבינה שהילד שלך הפך לנער וצריך עוד מעט לחגוג לו בר מצווה. את מתחילה לבכות ולא מהתרגשות, אלא מסכומי הכסף שיהיה עליכם להיפרד מהם, זאת כדי להבטיח שלילד שלכם תהיה את חגיגת בר המצווה הכי יפה והכי מושקעת, כזאת שעוד מעולם לא ראו ולא שמעו כמוה, וכולם כולם ידברו עליה.

הכנות לבר מצווה

אתם מתחילים לבדוק מקומות, לשמוע המלצות, לשאול חברים. הולכים מטעימות בכפר, לטעימות בעיר, מקנחים בקונדיטוריות בוטיק, אבל בסוף שותים קפה בקופיקס. ואז ממש לפני שאתם מתחילים לסגור עם הדיג'יי ואיש המגנטים והקוסם מארץ עוץ, אתם נזכרים שצריך לקנות לילד גם טלית ותפילין לבר מצווה, ובעצם על זה כל החגיגה, שהילד שלכם נכנס תחת עול המצוות.

תפילין טלית ומה שבניהם

אז עכשיו לוקחים את הילד למדידות – תחילה קושרים לו את האות על הידיים ואז את הטוטפות בין העיניים, שמים עליו טלית, הוא מברך שהחיינו, ולאט לאט הוא מתחיל להרגיש איך זה להפוך לנער שמחויב במצוות, איך זה שבגיל שלוש עשרה עם הזכויות באות החובות. שזה לא רק גיל זה הצהרה על כוונות, שעכשיו הוא הופך לגבר להיות. (וגם אבא שמח לעלות לתורה ולברך – ברוך שפטרנו מעונשו של זה.)

סט תפילין וטלית לבר מצווה

הולכים לפה, ומחפשים שם, את סט התפילין הכי יפה ליום המושלם. מתחילים לבדוק מחירים, שומעים הצעות על סט של טלית ותפילין לגיל מצוות, האם זה אחד פלוס אחד, או השני בחצי מחיר, והאם יש הנחה למשלמים בתשלום אחד ישיר. ובינתיים, תוך כדי, אתם משווים מחירים עם סוכנים אחרים ובודקים באינטרנט לקבלת פרטים נוספים. ולבסוף אחרי הרבה טרטורים, אתם סוגרים על מחיר לתפילין שנראה לכם הכי מתאים, משהו שיוצר בעבודת יד, ויכבד את המאורע המדהים.

סגור לתגובות על מילד קטן וחמוד לנער מתבגר

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן