משקיעים בעצמכם שעה אחת בשבוע עם פסיכולוג

14 במרץ 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואה

כשאתם רוצים להשקיע בעצמכם אתם רוכשים לעצמכם פריט אופנתי חדש, מתפנקים בארוחת ערב במסעדת שף או נרגעים ביום ספא. לצד ההשקעות החומריות האלו, האם חשבתם פעם על השקעה בעצמכם בדמות הזנת הנפש שלכם? פגישה שבועית בת שעה עם ד"ר ירון זיו או פסיכולוג אחר לבחירתכם, תעניק לנפש שלכם את האפשרות להיפתח, ולעצמכם להבטיח איכות חיים טובה יותר.

 

לא חוסכים במותרות, אך מה עם הנפש שלכם?

 

לא אחת ישנם אלו התוהים האם העלות של מפגש עם פסיכולוג אכן שווה את הפגישה. אינכם חוסכים בכספי המותרות שלכם, ומרשים לעצמכם להתפנק ולפנק את עצמכם עד בלי די. הפינוק הגדול שתוכלו לעשות למען עצמכם הוא הזנת הנפש שלכם. פגישה עם ד"ר ירון זיו תאפשר לכם לפתוח את לבכם ולשתף איש מקצוע בכל המכאובים שלכם, השמחות הקטנות שלכם, החלומות שלכם והפחדים שלכם.

 

הקריירה והמשפחה בצד לשעה אחת בשבוע:

 

לאורך כל השבוע אתם מוצאים את עצמכם במרוץ להגיע, להספיק ולדאוג לאינספור דברים. תנו לעצמכם שעה אחת בשבוע שהיא שעה המוקדשת רק לכם – זו השקעה בעצמכם! בשיחה עם פסיכולוג כמו ד"ר ירון זיו, דבר אינו חשוב מלבדכם. שמים בצד את הפגישות, את המחויבות לילדים ואת האילוצים השונים.

 

מפנים מקום לעצמכם ולמה שיושב על לבכם:

 

כיום רבים אלו הנהנים מהשיחות עם הפסיכולוג, כדוגמת ירון זיו. בפני איש מקצוע יש לכם את היכולת להיפתח כמו שלא תוכלו להיפתח בפני חברים או בני משפחה, וכך אתם מאפשרים ללב להיפתח, לנפש להתרחב ולגוף להתמלא בחיוניות.

סגור לתגובות על משקיעים בעצמכם שעה אחת בשבוע עם פסיכולוג

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן