על פיגומי אלומיניום ועל חברת פיגומים

1 במרץ 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

אחד הדברים ההכרחיים ביותר לשימוש בעת שבונים מבנה, הוא השימוש בפיגומים. הפיגומים, הם למעשה עמודי התווך, שמחזיקים את הפועלים בשטח הבנייה, ושומרים עליהם לבל ייפלו. בנוסף, באמצעות הפיגומים ניתן להעביר חומרי ציוד ומכשירים שונים המשמשים להמשך בנייתו של המבנה. לשימוש בפיגומים יש תקנות רבות, וחובה לרכוש אותם מידיי חברה מקצועית שיש לה את כל אישורי הבטיחות הנדרשים.

כיום, ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של סוגי פיגומים, המיועדים גם להשכרה וגם למכירה. לכל סוג פיגום יש את הייחודיות שלו, ויותר מזה, יש את המציאות הטובה ביותר לשימוש בו. במאמר זה, נרחיב על אחד מסוגי הפיגומים הנפוצים ביותר לשימוש, הלא הוא- פיגום אלומיניום.
פיגום אלומיניום
פיגום אלומיניום, עשוי כמובן, איך לא, מאלומיניום. הוא פשוט, נוח וקל במיוחד לפירוק ולהרכבה. מאחר והאלומיניום הוא חומר חזק ואיכותי, הוא מחזיק לשנים רבות, ולכן קבלנים רבים רוכשים אותו, ונהנים ממנו לתקופות זמן ארוכות. פיגום אלומיניום לא נפגע מחלודה, או מקורוזיה, ולכן גם כאשר הוא נמצא בתנאי מזג אוויר קשים, הוא אינו נהרס. במקומות בהם יש לחות, הוא יהיה אף יעיל במיוחד!

מתי נשתמש בפיגום אלומיניום?
השימוש בפיגום אלומיניום יעיל בכל מצב, אולם יהיה אפקטיבי במיוחד עבור שיפוץ של בתים פרטיים, שיפוץ של בניינים ושיפוץ של רבי קומות, בגלל הקלות והפשטות בהרכבה ובפירוק שלהם.

היום בשוק, ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של חברות שמוכרות או משכירות פיגומים. כיצד תדעו באיזו חברה לבחור? הקפידו על שלושת הכללים הבאים:
בטיחות- כפי שציינו בתחילה, חברת פיגומים מקצועית ואיכותית, הינה חברה אשר מקפידה על כל התקנים, וכן על כל אישורי הבטיחות הנדרשים. מדובר על דבר שאין להקל בו ראש, אפילו לא לדקה. אם אין לחברה את האישורים הנדרשים, אמרו שלום יפה, ובחרו בחברה אחרת. מקצועיות- חברת פיגומים מקצועית היא חברה שלה יש מספר רב של שנות וותק בתחום, ושיש מאחוריה עבר מלא בידע ובניסיון עשיר בתחום. כמו כן, חשוב לבדוק שלחברת הפיגומים יש מגוון גדול ורחב של סוגי פיגומים, שיתאימו לכל הצרכים הייחודים שלכם. בין אם מדובר על בנייה של מבנה מתחילתו ובין אם מדובר על שיפוץ גדול שבעלי הבית מעוניינים לבצע. דבר נוסף הוא, שחשוב לקבל המלצות מצד קולגות בתחום. זה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, כסף וכוחות נפש.
אמינות – הקפידו לבדוק על חברה במקומות נוספים. את זה תוכלו לבדוק גם מול קולגות שלכם בתחום. בחרו בחברה אמינה, מקצועית ששומרת על הבטיחות.
יש לדעת, שהתקנה של פיגומים בשטח בנייה הוא חוק שיש להקפיד עליו, ולכן לא מדובר במוצר שיש את הבחירה אם לרכוש אותו או לא. הקפידו על הכללים, וכך תוכלו להיות בטוחים, כי החברה שבחרתם, הנה חברת הפיגומים הטובים ביותר.
בהצלחה!

סגור לתגובות על על פיגומי אלומיניום ועל חברת פיגומים

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן