מקומות לאירועי חברה

20 בפברואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

 

מקומות לאירועי חברה

כאשר אתם מארגנים אירועי חברה, ישנה חשיבות מרובה לבחירת המקום בו תחגגו. מקום האירוע חייב להתאים למציאות של האירוע, לסילבוס הייחודי אשר תכננתם עבורו, וכמובן לקונספט הכללי ולרעיון העומד מאחוריו. מקומות לאירועי חברה מצויים בשפע, ולכן מומלץ לדעת מה בדיוק לבדוק במקומות לאירועי חברה על מנת להגיע לזה אשר מתאים לאירוע שלכם. כאן, תוכלו למצוא מספר טיפים מובילים לאיתור מקום האירוע שלכם.

כמות הנוכחים באירוע – פרמטר חשוב שלא ניתן להתקדם בלעדיו!

ההמלצה שלנו היא בראש ובראשונה לשאול מקור ראשון לגבי כמות הנוכחים המקסימלית באותו אולם.אל תסתפקו בכתובים, שאלו את חברת ההפקות המפעילה את האולם, ודרשו, במידת הצורך, לראות הוכחות מצולמות לאירועים עם כמות אורחים דומה. אסור שיקרה מצב בו תזמינו אורחים לאולם קטן מכדי להכיל את כולם, משום שאז תיווצר צפיפות קשה, ואת זאת כמובן שיש למנוע.

עיצוב האולם והתאמתו לאירוע שלכם

על עיצובו של האולם רבות דובר בעבר, וגם כיום חשוב לתת על כך דגשים חשובים ומהותיים. כך, למשל, אם האירוע שלכם הוא אירוע בעל קונספט מסוים, הקשור לאווירה מסוימת, למשל אירוע חברה לטיני, בעל צביון מערבי, ערבי וכד' – יש לבחור אולם בעל עיצוב המתאים לכך. אם מהות האירוע היא קהל מול הבמה, יש לדאוג למקומות ישיבה ברוח זו, ואם מהותו של האירוע היא ארוחה משותפת, יש למצוא אולם עם שולחנות אוכל תואמים. כמו כן, אם חלק ניכר מהסילבוס יהיה הרקדות, יש למצוא אולם שיש בו את התנאים לכך, החל מרחבת ריקודים רחבת יריעה, ועד אביזרי הרקדה מגוונים.

שירותי האולם

כברירת מחדל, מצורפים שירותים כמו קייטרינג ותקליטן שיכול להיות גם איש סאונד ואיש תאורה. כמובן שבדרך כלל מארגני אירועים יצרפו בעלי מקצוע נוספים כגון מוזיקאים, צלמים, תאורנים חיצוניים, וכד'. לכן, כאשר מארגנים אירוע, אל תקחו בחשבון רק את שירותי האולם, אלא את מה שאתם מעוניינים שיהיה באירוע  בפועל, תוך סיכום כל המחירים בטבלה אחת שתניב לכם את מחירו המסוכם של האירוע. כך תדעו איזה מחיר יש לשירות שכזה, ואיפה אתם נמצאים ביחס לכך: האם אתם צריכים להשמיט שירותים כי המחיר גבוה מדי, או שמא ההוצאה קטנה משחשבתם, ותוכלו להוסיף אטרקציות נוספות.
לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר פאלסיו אירועים

 

סגור לתגובות על מקומות לאירועי חברה

מאת:

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן