מדריך – טיפולי פנים

2 בפברואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קוסמטיקה וטיפוח

תחום הטיפוח והאסתטיקה האישית הולך וצובר תאוצה רבה עם השנים. המודעות והשמירה על והטיפוח הופכים להיות שגרה קבועה אצל נשים (וגברים) שמבצעים טיפולים שונים, עקב ההבנה, ששמירה על עור הפנים יכולה לסייע לו להראות בריא יותר, צעיר יותר ורענן. בשנים האחרונות נוספו מגוון של טיפולי פנים שאותן מבצעת קוסמטיקאית, אז כדי לעשות לכם סדר, הכנו לכם מדריך יסודי אודות טיפולי פנים!

מדריך – טיפולי פנים

טיפול פנים קלאסי- טיפול פנים זה, הוא הטיפול הבסיסי והחשוב ביותר לשגרת טיפוח ושמירה על בריאות העור. המטרה העיקרית שלו, היא לנקות, לחדש ולחסן את העור מפני פגעי השמש, חיידקים מהסביבה. הטיפול פנים הבסיסי, צריך להיות מבוצע אחת לכמה חודשים, על מנת לשמר על עור הפנים. הוא יכול להיות טיפול ראשון בסדרה של טיפולים אשר מחדשים את העור ומכינים לקראת טיפולי המשך בפנים, המורכבים יותר. טיפול פנים זה, מתאים לכל אחת ואחד וכל סוגי העור הקיימים, רגיל, מעורב, שמן ויבש. ככל שנתמיד בטיפול פנים קלאסי בגיל מוקדם, כך נוכל למנוע טיפולים מורכבים יותר, לפגעים בהמשך.

טיפול פנים אנטי אייג'ינג- טיפול פנים אנטי אייג'ינג, הוא טיפול פנים מיוחד, שנועד לטפל בבעיית ההזדקנות בעור. הוא נועד למנוע את נפילת טונוס העור, אשר נוצרת באופן טבעי עם השנים כחלק מהתהליך של הזדקנות עור הפנים. בטיפול זה, הקוסמטיקאית מבצעת ניקיון יסודי של עור הפנים, היא משתמש בחומרי לחות שעשירים במים, משלבת ויטמינים ומבצעת פילינג עמוק לפנים.

טיפול באקנה- אקנה היא אחת מן התופעות המטרידות ביותר נשים וגברים החל מגיל ההתבגרות.  האקנה יכול להימשך ולהופיע גם שנים לאחר מכן, ויכול לעשות נזק של ממש בפנים, במראה החיצוני של האדם ויותר מכך, בתחושה הפנימית שלו, בביטחון ובדימוי העצמי שלו.  טיפול באקנה נעשה על ידי פילינג עמוק ושימוש בחומרים מיוחדים אשר גורמים לעור להיות מוצק ועבה, מה שמביא לידיי שיפור במאזן המים השלילי של העור. טיפול של אקנה אורך כשעה, ולאחר מכן ניתנות הוראות לגביי שימוש בחומרים מסוימים בטיפולי המשך.

טיפול ביהלום – טיפול פנים ביהלום, הוא טיפול פילינג, שבו השתמשו בתחילה כוכבות הוליווד, והתברר כאפקטיבי במיוחד. במהלך הטיפול, אנו משתמשים בחלקיקי יהלומים, אשר מסייעים לחיתוך מדויק של העור ולחידוש של תאי עור הפנים. בטיפול ביהלום אנו משתמשים במכשיר מיוחד אשר מכיל תשעה ראשים. ניתן להתאים עבורו גדלים וסוגים שונים של יהלומים, בהתאם למצב העור במקומות הדורשים טיפול. הטיפול מתבצע הבצורה עדינה, נעימה ומפנקת. שכולל ליטוש, שיוף ושאיבת התאים הבעייתיים.

מזותרפיה– שיטת טיפול זו, בונה את העור מחדש, גורמת לחידוש העור, מטפלים בקמטים ובפיגמנטציה . טיפול זה מתבצע על ידי החדרה של חומרים פעילים הכוללים מינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון. חומרים אלה גורמים לעור להימתח ומראים לו מראה בריא, צעיר וזוהר. טיול מזותרפיה הוא טיפול שנע בין רבע שעה, לארבעים דקות, וצריכה להימשך בין 6-7 טיפולים. אז ניתן לראות שיפור משמעותי.

גרות בירושלים? מעוניינות ללכת לקוסמטיקאית בירושלים?  שווה לבדוק אילו טיפולי פנים היא מציעה ועדיף לשמוע חוות דעת של עוד קוסמטיקאית, על מנת לבדוק את מהימנותן. האפשרויות הן רבות, חשוב מאוד לזהות מה הטיפול שצריך, ולפי זה לבצע אותו בהתאם.

סגור לתגובות על מדריך – טיפולי פנים

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן