ניסור בטון: המידע החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת

31 בינואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

הבנייה הישראלית מבוססת על שימוש בבטון. על מנת לבנות ולעצב את המבנים כרצוננו, אנו משתמשים במספר מכשירים של ניסור בטון. בעבר, המכשירים היו ידניים, ואופן השימוש היה באמצעות כלי חציבה. כיום, בעקבות התפתחויות והמצאות טכנולוגיות, ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של מכשירים שמבצעים ניסור בטון בצורה מהפכנית, אשר מובילה לידי תוצאות מדויקות ומרשימות.

ניסור בטון

ניסור בטון מיועד לכל מבנה שמעוניינים לבצע בו חיתוך. הניסור יכול להיות מיועד עבור יצירת פתחים, כמו דלתות וחלונות, עבור יצירת תשתיות ואינסטלציה, עבור יצירת פתחי צינורות, כבלים, פתחי אוורור, חשמל ותקשורת ועוד, וזאת על מנת לבצע חיתוכים מדויקים לצרכים אלו. אחת הטכניקות הפופולאריות ביותר היום לביצוע עבודות של ניסור בטון, היא באמצעות ניסור בטון ביהלום.

ניסור בטון ביהלום

היהלום, הוא החומר הכי חזק וקשה וטבע, ולכן כאשר הוא מחובר למכשירים טכנולוגיים מתקדמים, הוא מצליח להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור עבודת הניסור. ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של מכשירים מסוג יהלום, אשר מבצעים את אותה פעולה- פעולת חיתוך של הבטון. אולם מבצעים זאת בדרך שונה. לפעמים, אנו מעוניינים ליצור ניסור בטון בצורה עגולה. לפעמים אנו מעוניינים לבצע ניסור למשטחים ישרים, או למשטחים מחוספסים ובעייתיים. לכל משטח יהיה את המעשיר הייעוד, המתאים לו.

דגשים חשובים בעבודת ניסור הבטון:

יש מספר דגשים חשובים שכדאי לדעת על עבודת ניסור בטון.

  • רבים חושבים, שכל מה שצריך, הוא לקחת מכשיר, ולבצע את הניסור, ככה, בפשטות. אולם אין נכון הדבר. עבודת ניסור בטון, ובמיוחד עבודה עם מכשירים רבים, דורשת ידע רב, לא רק בהפעלת המכשיר, אלא בכלל, בכל השימוש בו בבטון. מדובר על פעולה מורכבת ומסובכת, שרק מי שמומחה בתחום צריך להתעסק איתה.
  • נבחין בין פעולת הניסור לפעולת הקידוח- פעולת הניסור משמשת לחיתוך בטון לצורך יצירת פתחים. פעולת הקידוח משמשת במקרים בהם נצטרך לבצע קידוחים עגולים מדויקים. הדבר מאפשר לנו לקבל חור עגול בכל קוטר, בקלות רבה, ונועד למעברי צנרת, חשמל, מתקני מיזוג, ניתוב כבלים, ברגעי עיגון ועוד.
  • כאשר מעוניינים לבצע ניסור לרצפה, משתמשים במכונות לחיתוך רצפות אשר עשויות בטון מזוין, אספלט, גרנוליט ועוד. באמצעות מכונות מיוחדות, ניתן לנסר רצפה, על מנת ליצור תעלות לצורך הנחת תשתית של גז, מים, חשמל ותקשורת. בנוסף, ניתן לנסר משטחי רצפות שלמים בכל סדר גודל. במידה ורוצים לנסר משטחים פסי התפשטות של רצפת בטון ושל חניונים, הדבר גם כן מתאפשר.
  • כאשר אתם בוחרים חברה שתבצע עבורכם את הניסור, חשוב להקפיד על חברה שיש לה ניסיון רב בשטח, מאחר וזה מה שמוכיח שאיכות העבודה גבוהה. מומלץ לבדוק האם מדובר בחברה אמינה, שביצעה עבודות ניסור בטון לחברות מובילות במשק. והאם הם משתמשים בציוד חדשני ומתקדם. נקודה אחרונה, היא שחשוב לבדוק את כל הרישיונות וההסמכות של בעלי החברה.
סגור לתגובות על ניסור בטון: המידע החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן