דגמי ניסאן ורנו 2017

31 בינואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב

העולם שלנו משתכלל, משתדרג ומתקדם באופן משמעותי, כמעט בכל התחומים. גם בתחום הרכב, ניתן לראות שהחידושים לא פוסחים, ומשנה לשנה, יש לנו אפשרויות חדשות, ביצועים, יכולות וטכניקות חדשות. לקראת אמצע שנת 2017, נראה בנוף ארצנו, סוגים חדשים של רכבים. במאמר זה, נפרט על שני סוגי רכבים אשר עומדים להגיע אלינו, ממש בקרוב.

נווארה, ניסאן

הנווארה החדש, שהוצגה עוד בשנת 2014, אמורה להגיע אלינו ממש בקרוב. בהמשך שנת 2017 צפויים להגיע GT-R מחודשת וגם X  טרייל מעודכן. מדובר על הדור החדש לטנדר הוותיק שלה. מדובר על עיצוב אלגנטי ביותר, תא נוסעים שמיישר קו עם הפינוקים המוכרים מסגנמנט המשפחתיות. הדור החדש של ניסאן, הרבה פחות קשוח מהקודם. יש לו תאורה קדמית מסוג לד, מה שאומר שמדובר על תאורה חסכונית, שמחזיקה לאורך זמן רב. הפגוש הקדמי בעל שלושה פתחים, כאשר בצמד הפתחים החיצוני מאוכלסים פנסים של תאורת ערפל, למקרה הצורך, (החשוב כל כך!)

גם תא הנוסעים של נווארה, הפך להיות נעים במיוחד. יש צג מידע גדול שממוקם בדיוק במרכז הדשבורד, ובו ניתן למצוא מערכת משוכללת של ניווט, שליטה על מערכות הסאונד והשמע, חיבור לבלוטוס. צריך לומר שהחידושים בעיצוב, לא מגיעים על חשבון הביצועים. יחידת הכוח בנפח 2.5 ליטר, ארבעה צילינדרים, לוגמת סולר ונעזרת במגדש טורבו. יש אפשרות לבחור גם בתיבת הילוכים, בעלת שבעת יחסי העברה, או ידנית בת שישה יחסי העברה.

מגאן משפחתית סדאן

יצרנית הרכב רנו, תביא לארץ באמצע 2017 את מגאן המשפחתית החדשה, אשר תחליף אץ הפלואנס הוותיקה. דגם הסדאן של חברת רנו, מאמצת את קו העיצוב החדש ובעלת מראה מרשים ביותר. יש לה יחידות תאורה גדולות מלפנים ומאחור משולבות לד, סבכה קדמית מודגשת עם פתחי אוורור בולטים, ובעיקר קרוה C  מודגשת המשתפלת בחדות לאחור ויוצר מעיין פרופיל דינאמי. גם דגם זה מתבסס על פלטפורמה CMF המודולארית של רנו וניסאן. נפח תא המטען עומד על 508 ליטר, 60 ליטר פחות מסקודה אוקטביה. תא הנוסעים מכיל חומרים איכותיים ולוח מחוונים דיגיטלי משוכלל. קיימת תצוגה המציגה את נתוני הנסיעה עם מערכת הפעלה דוברת עברית. מערכות הרכב מציעות מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב ואי שמירת מרחק.

אפשר לראות שיש מגמה ברורה, אצל יצרניות הרכב בעולם, ככל שהעולם מתקדם ומתפתח בתחום הרכבים. שמים דגש על מערכות מתקדמות שאחראיות על הבטיחות ברכב, לא שוכחים את הביצועים המופלאים, המספקים חווית נהיגה ונסיעה, ובמקביל שמים דגש רב על עיצובים מרשימים ואלגנטיים, על מנת שיהיה נעים לנסוע ברכב. ולהנות.

 

יש לכם בעיות ברכב? גרים בתל אביב? פנו למוסך מורשה

במידה ויש לכם רכב מדגם ניסאן או רכב מדגם רנו, ואתם גרים באזור תל אביב והמרכז, מומלץ לכם לחפש מוסך מורשה לניסאן, ומוסך מורשה לרנו, אשר מתמחים ברכבים אלו. חשוב להקפיד על מוסך מורשה מאחר וכל הזמן מיוצרים רכבים חדשים, אשר להם טכניקות, ביצועים ויכולות שונות.

סגור לתגובות על דגמי ניסאן ורנו 2017

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן