כיצד נבחר תאורה לבית?

29 בינואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

תאורה יכולה להיות אחד הדברים המשפיעים ביותר בכל בית. תאורה לבית, יכולה ליצור אווירה, חוויה, היא יכולה לטשטש, לחזק ולהחליש מקומות שונים בבית, והכול בגלל גופי תאורה מגוונים. כאשר אנחנו באים לדבר על תאורה לבית, אנו צריכים לקחת בחשבון מספר דברים חשובים,וזאת על מנת לייצר לעצמנו את האווירה הכי טובה, במקום שאמור להיות הכי נעים, רגוע, כיפי ושלו שלנו.

אז למה חשוב לשים כאשר באים לבחור תאורה לבית?

•    תכנון מקדים של גופי תאורה – אין זה משנה האם אתם נמצאים בעיצומו של בניית בית, או בעיצומו של שיפוץ, בין כך ובין כך, חשוב לבצע תכנון מוקדם ככל האפשר של גופי התאורה שאתם רוצים. אם אתם לא כל כך בטוחים מה בדיוק אתם רוצים, תוכלו לקבל השראה מאתרי אינטרנט, מרשתות חברתיות, מאינסטגרם של חברות, ובדיקה עם יועצי תאורה. יש מגוון רחב של גופי תאורה, ביניהם תאורה ששקועה בתקרה, ספוטים, מנורה תלויה, תאורה מהקיר. כל אחד דורש מיקומים שונים של נקודות אור בבית.

•    תאורה פונקציונאלית – התאורה שלכם צריכה לייצר את האור שאתם צריכים באותו מקום. בחרו לכל חלל בבית, את סוג התאורה שאותו אתם צריכים. חשבו מהי עצמת האור הנחוצה והרצויה לכם. האם אתם מעדיפים אור חזק? בינוני? חלש?

•    עדיף אור צהוב מאשר אור לבן. בכל מה שקשור לתאורת הבית, עדיף אור צהוב מאשר אור לבן, מהסיבה הפשוטה שאור לבן מייצר לנו אווירה משרדית. ואנחנו כמובן לא רוצים להרגיש את זה אצלנו בבית. בחרו תאורה בעלת גוון צהבהב שתיתן לכל חלל בבית שלכם, תאורה חמה ונעימה.

•    איזו אווירה אתם מעוניינים לשדר? כל תאורה שתכניסו לבית, תשדר אווירה מסוימת. תוכלו להכניס גופי תאורה מיוחדים לסלון, תוכלו לעשות זאת בחדר שינה ובחדר האורחים. מספיק לשים מנורה שתזרוק אור על תמונה שתלויה על הקיר, וכבר יצרתם אווירה אחרת. ככל שתעופו עם הדמיון והיצירתיות, ככה תופתעו יותר. תעיזו!

•    תאורה חסכונית- אחת הסוגיות הבולטות היום בתחום של התאורה הוא החיסכון. ניתן למצוא היום תאורת שונות, ביניהם תאורת לד (שאותם ניתן למצוא גם בטלפונים הסלולאריים) תאורת לד צורכת מעט חשמל בשעת השימוש, ויש לה אורך חיים ארוך מאוד. למרות שהן יקרות יותר מן המקבילות שלהן, מדובר על הוצאה שלאורך זמן משתלמת. מכיוון שמדובר בתאורה שדורשת מעט מאוד תחזוקה, היא מתאימה גם למקומות ציבוריים בהם יש המון שעות בערה. בנוסף, תאורת לד מגיעה במגוון רחב של צבעים מה שמאפשר לנו לשחק עם הצבעים בצורה מתוחכמת, וחלל להראות חדשני ואחר.

סגור לתגובות על כיצד נבחר תאורה לבית?

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן