פתרונות יצירתיים לאריזת מתנות

29 בינואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כללי

 

כמה כיף לקבל מתנה מחבר/ה או מידיד או בן משפחה או מאמא/אבא, בימי הולדת, סיום לימודים או סתם ככה ללא מטרה מסוימת. עוד יותר כיף למסור מתנה לאדם יקר לנו, ישנו תכנון בבחירת המתנה, וכן קיימת התרגשות בעת מסירת המתנה ופתיחתה על ידי האדם המקבל.

במתנות, האריזה והעטיפה היא זו שנותנת מראה מרהיב לתכולה, על כן, חשוב להשקיע גם בהיבט הזה, לא פחות מאשר בחירת המתנה עצמה. בחנויות בהם תרכשו מתנה לאחד מיקיריכם, יארזו לכם את המתנה באריזות ועטיפות סטנדרטיות הקיימות בחנות. אין להם מבחר רב ומגוון, ואתם תצטרכו להסתפק במה שיש. זה יכול להיות נחמד ומספיק, כאשר ברצונכם למסור מתנה לאדם יחיד, אך אם עליכם למסור מס\' רב של מתנות לצוות עובדים למשל או למספר חברים שונים, כדאי שתדעו שישנה חברה מיוחדת המתמקצעת במתן פתרונות יצירתיים ומגוונים לאריזות מתנה, אצלם תוכלו למצוא רעיונות רבים ומוצרים מגניבים וצבעוניים לאריזת המתנות שלכם באופן שיזכרו לכם את זה לטובה למשך זמן רב.

 

בין הרעיונות הקיימים, תוכלו למצוא:

 

שקיות נייר ממותגות

תוכלו לארוז את המתנות שלכם בשקיות נייר ממותגות, עליהם ניתן להדפיס את שם החברה שלכם ובכך לשווק את עצמכם באופן יצירתי וייחודי.

 

שקיות ניילון מודפסות

דרך נוספת לארוז את המתנה שלכם, הינה באמצעות שקיות ניילון מודפסות, עליהם תוכלו להדפיס את הלוגו הרצוי לכם ובכך לשווק את חברתכם באופן יצירתי וייחודי.

 

מוצרי אריזה נוספים לאריזת מתנות

בין היתר, תוכלו לבחור לארוז את המתנות שלכם בקופסאות קרטון צבעוניות ומיוחדות, בגדלים שונים, המתאימים לכול סוגי המתנות שחשבתם עליהם.

כמו כן, תוכלו לרכוש אריזות קרטון אשר באמצעותם תוכלו לסחוב בצורה קלה יותר כמות גדולה של מתנות, אשר אינם נכנסים לשקיות רגילות, מפאת משקל או גודל המתנה.

 

קישוטים ומוצרים נלווים

אוקיי, בחרתם שקית או קופסא מגניבה שתארוז לכם את המתנה בצורה הטובה ביותר ואתם כבר מרוצים, אך מה לגבי קישוט המתנה? זה ישפר את המראה של המתנה, יוסיף לה צבע ושמחת חיים, וכל אחד ואחת ישמח לקבל מתנה מקושטת וססגונית.

ישנם מוצרים רבים ומגוונים בעזרתם ניתן לקשט את המתנה, החל מסרטים צבעוניים ופפיונים ועד לפוטפורים ונצנצים מדליקים!

כמובן שתוכלו להוסיף כאוות נפשכם, מדבקות וגלויות עם ברכה אישית להוספת פן אישי למקבל המתנה מכם.

תמיד תוכלו להתייעץ עם נציגי החברה לגבי הפתרון הטוב ביותר בשבילכם, על מנת לחסוך בזמן יקר לכם באריזת המתנה. תהנו!

סגור לתגובות על פתרונות יצירתיים לאריזת מתנות

מאת:

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן