מיטות נוער מעוצבות לחדר ילדים

19 בינואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רהיטים

על מיטות נוער מעוצבות לחדרי ילדים – דובר רבות. מיטות נוער אשר גם משרתות את הבנים שלכם בצורה הטובה ביותר, גם לא גורעים מקום רב מדי בחדר שלהם, וגם משפרות את עיצוב החדר הן בהתאמה הצורנית והן בהתאמה של הצבע. מיטות נוער כאלו יש לקנות רק ממקצוענים אשר בקיאים הן בנושאי עיצוב והן בנושאי נוחות, וסייעו בעבר לעצב מספר חדרי ילדים ונוער. כזו היא בדיוק החנות שלנו, אשר עשרות בתים עברו דרכה לשם רכישת מיטה חדשה לילדיהם השונים.

מיטות נוער בוחרים על בסיס גודל החדר ומיקום ההצבה הרצוי

עליכם להחליט היכן בחדר תרצו בכלל להציב את מיטת הנוער, ולאחר מכן – למדוד את ממדי החדר הנדרשים. יש למדוד גובה, אורך ורוחב ולגשת עם המידות לתחילת בחירת המיטה. כעת, כשאתם יודעים מה מתאים ומה לא מתאים מבחינת אופן כניסת המיטה לחדר, תצטרכו לחשוב על האלמנטים העיצוביים שיתאימו למיטה, ואשר יתאימו לשילובה בחדר הנוער בו גר בנכם.

צורת המיטה

בשונה מהעבר, ישנן כל מיני צורות למיטה, ולא בהכרח זו המלבנית. ניתן להתרשם ממבחר צורות כולל עגולות או בעלות קווי סינוס. לכן, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים מטעם חברת רהיטי דורון חדרי נוער אשר יסייע לכם להשתמש בצורות המיטה החדשות כדי להשיג מקסימום תועלת עבור עצמכם בעת הבחירה: בחירת מיטה אשר צורתה תהיה זהה למה שנעשה בחדר ומתאימה לו.

צבע המיטה

לצבע המיטה חשיבות מרחיקת לכת, במיוחד אם חלק משלד המיטה, בין אם הוא מעץ ובין אם הוא ממתכת, גלוי לעין. חשוב שחלק גלוי זה יהיה מתאים לעיצוב החד. לעתים ניתן להשתמש בצבע המנוגד לצבע החדר כדי להביע עיצוב באמצעות ניגוד, אך לרוב היצמדות לצבע הקיים של קירות החדר תהיה בדיוק המהלך שתידרשו לעשות על מנת שהעיצוב יצליח ובגדול. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם מעצבי הפנים שלנו בטרם בחירת המיטה לשם השגת תוצאה מקסימלית עבור החדר מהיבט זה.

תכונות נוספות של המיטה

איכות המזרון – יש להתייעץ עם מומחה מזרונים בחנות. זו החלטה חשובה ביותר הנוגעת לאיכות השינה של הילד!

שונות – ארגז מצעים, מזרון כפול, מיטה נפתחת. על כל הפונקציות הללו תצטרכו להחליט בטרם רכישת המיטה החדשה.

סגור לתגובות על מיטות נוער מעוצבות לחדר ילדים

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן