הנה לכם רעיון מהפכני לעיצוב הבית – חיפוי טלויזיה

28 בדצמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בית חכם

מכירים את זה שאתם עוברים דירה ובא לכם כמה שיותר לרענן את הבית החדש מבחינה עיצובית ומבחינת להחליף הכל! יש מקרים בהם אנחנו אפילו עוברים לבית חדש ושם באמת נרצה לעצב את הבית בטעם טוב כי אנחנו הולכים להישאר שם הרבה שנים וכי ברחו ההתרגשות אנחנו לא מוכנים להתפשר על עיצוב. אנחנו קונים מקרר וסלון חדש, קונים פינת אוכל חדשה, עושים פרקט בכל הבית, קונים תמונות ומתקינים מנורות, מעצבים את חדר השנה והמרפסת, קונים כלים חדשים למטבח ומכינים שלט לדלת. מה שנשאר בעצם עכשיו אלו הם ליטושים אחרונים שיכולים לשנות את כל המעבר ולהעניק חיים וצבע לבית ואני מדבר על צבעים, ועל חיפוייים לקירות שמאוד תפסו בשנים האחרונו. בלא מעט בתים אנחנו רואים מאחורי הטלויזיה או מאחורי המיטה בחדר שינה חיפויים של צבעים או חומרים על הקירות. גם כל מטבח היום מגיע עם חיפוי כלשהו מעל השיש כאשר על הקיר אנחנו רואים מריבועי קרמיקה ועד ליחידת נירוסטה ענקית, כל מה שמתאים לקו העיצובי של הבית. בלא מעט בתים אנחנו רואים יותר ויותר קירות שמחופים בבטון, עץ וזכוכית. עוד טרנד שכובש את עולם העיצוב הוא החיפוי טלויזיה בתוך זכוכית מראה או חיפוי טלויזיה חיצוני למקרים בהם רותים להציב את הטלויזיה בחצר או במרפסת או סתם רוצים משהו שיגן על הטלויזיה במשרד או בעבודה מפני רטיבות, מפני לכלוכים ואבק ומפני ילדים במקרים מסויימים, כמו גנים למשל.

מהו חיפוי טלויזיה?

חיפוי טלויזיה מגיע בכמה אופנים, יש את חיפוי הטלויזיה שמובלעת בקיר והוא נעשה באמצעות זכוכית מראה ענקית, בדרך כלל בצבע שחור אפור, שנראה כמו קיר שלם של מראה עד שפותחים את הטלויזיה ואז בגללה אופיה של הזכוכית אפשר בדרך קסם לראות דרכה בלי בעייה את הטלויזיה אבל ברגע שתכבו אותה פתאום שוב תראו רק מקראה וזה באמת מחזה מרהיב לעיצוב של כל בית והיום אפשר לראות בהמון מלונות שעושים חיפוי טלויזיה מזכוכית על כל הקיר. יש חיפוי טלויזיה חיצוני כמו שהזכרתי שהיתרון שלו שאפשר להציב את הטלויזיה בחצר מבלי לדאוג שלחות, לכלוך ועוד כל מני דברים יהרסו את הטלויזיה. זהוא חיפוי טלויזיה חיצוני שמגיע כיחידת מתכת ענקית עם קדימה מזכוכית, יש מקום ליציאת כבלים מתוך חור קטן מאחורה והיחידה מגיעה בכמה מידות ומתאימה לטלויזיות קטנות וגדולות.

איפה כדאי לרכוש חיפוי טלויזיה?

חיפוי טלויזיות זו לא עבודה שכל אחד יוכל לעשות. צריך איש מקצוע שידע לבוא ולהכין את הקיר ואת המובלעת של הטלויזיה, איש מקצוע שמביא את הזכוכית מראה האיכותית ביותר וכול להשיג כל מידה שצריך. חברה אשר מעניקה אחריות מלאה ויש שירות אמין וזמין. זו עבודת עיצוב לא פשוטה וכל החומרים להיות איכותיים מאוד ולכן לא הייתי בוחר דווקא בהצעה הזולה מכולן אלא בהצעה שהכי מעניקה הרגשת ביטחון. כשמדובר על חיפוי טלויזיה חיצוני כדאי לבחור במתקן מחומרים עמידים ואיכותי ואל בסתם ארון זול עם זכוכית.

סגור לתגובות על הנה לכם רעיון מהפכני לעיצוב הבית – חיפוי טלויזיה

מאת:

פרסם באתר כ - 11 מאמרים.

.

דילוג לתוכן