קניית מגרשים במרכז

19 בדצמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה נדלן

במרכז הארץ, קניית מגרשים היא כמובן דבר מבורך, אבל כשאומרים "אזור המרכז" מתכוונים להמון פרשנויות, ואנו מתכוונים לחלק הדרומי של השרון, שהוא כידוע נושק לגוש תל אביב מצפון, מה שאומר שזהו המרכז הארצישראלי לכל דבר ועניין! קניית מגרשים במרכז תילמד כאן. אתם תדעו בדיוק מה עליכם לעשות על מנת לקנות מגרשים במרכז אשר יתאימו לכם וישרתו אתכם נאמנה בהמשך כשתבנו עליהם את הבתים שלכם. כל המידע על קניית מגרשים במרכז כפי שלא הוצג מעולם – לפניכם!

בחירת המגרש המתאים מבחינת מבנה הבית
חלק מן המגרשים מיועדים לבנייה רוויה (בניינים) וחלקם מיועדים לבניית דופלקסים ובתים פרטיים. חשוב לבחור במגרש שמתאים לכם ביותר מבחינה זו. רוב הדיירים יודעים מה הם רוצים, ולכן אסור להיות מופתעים. חשוב לברר מה המגרש מספק – בתים פרטיים או בניינים, ולקנות יחידת קרקע רק במקום שמספק את מה שאתם רוצים, ולא את מה שהחברים שלכם רוצים. זכרו שלכל דייר יש את השאיפות שלו, ולכן חשוב שלא לוותר עליהן אלא לפעול להגשמתן במלואן.
בחירת המגרשים בהם תיבנה שכונה שמתאימה למגורים שלי
גם זה חשוב מאד, משום שסביבה דתית לא מתאימה לחילונים וסביבה חילונים לא מתאימה לחרדים. סביבה בה הייעוד הוא לזקנים וקשישים לא מתאימה לצעירים שכל חייהם לפניהם, וסביבה בה גרים הורים העובדים משרה מלאה כדי לחנך את ילדיהם, שהיא סביבה עם המון בתי ספר רועשים, לא מתאימה לגיל הזהב. לכן, חשוב לברר מה בדיוק יש בפרויקט הזה, ולבצע קניית מגרשים בשרון רק לאחר שנודע לכם בדיוק מה יקרה שם, ומהו יעוד האכלוס של אותו מקום.
עצות כלליות שלא צריך להקל בהן ראש: נכונות לכל דייר בכל גיל ועם כל מטרה
סביבה ירוקה ונקייה, סניטציה מלאה של 100% ללא זיהום, גישה קלה וחלקה לכבישים וצירי תנועה, אפשרות לרכב באופניים, ומדרכות רחבות להליכה ברגל. חשוב לוודא שבמקום היישוב תהיה תחזוקה נאותה ונכונה של התשתיות שלכם, שתיעשה על בסיס קבוע ללא עוררין. קוטג'ים למכירה במרכז מחייבת בדיקה זו על מנת שלא תמצאו את עצמכם גרים בסלאמס עני ומוזנח בהמשך הדרך.

סגור לתגובות על קניית מגרשים במרכז

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן