מסך למחשב נייד

12 בדצמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מחשבים ניידים

 

קורה לעתים שהמסך במחשב הנייד ניזוק ונפגע, מסיבות מגוונות, כגון, שפיכת נוזל, נפילת המחשב או מכה שהמחשב קיבל וכתוצאה מכך מסך המחשב ניזוק ואינו מציג יותר תצוגה, או לעתים קורה גם שישנם פסים או נקודות באזורים שונים של המסך, דבר המצריך החלפת המסך במחשב הנייד למסך חדש. חלק זה במחשב הינו עדין ושביר מאוד והחלפה עצמאית אינה מומלצת כלל וכלל, אלא אם כן, יש לכם חוש טכני המאפשר זאת. במצבים שונים של נזק כזה או אחר למסך במחשב הנייד, מומלץ לפנות לאיש טכני או למעבדה מקצועית המבצעת תיקוני החלפת מסך למחשב נייד.

 

כיום, אין אפשרות של תיקון מסך מחשב נייד, המעבדות והטכנאים השונים אינם מתעסקים בתיקונים מסוג זה. כאשר תפנו אל מעבדה מקצועית לתיקון מסך מחשב נייד, אלה יחליפו לכם את המסך במחשב למסך חדש ואף יספקו לכם אחריות עם המסך החדש. כאמור, מסך של מחשב נייד, הינו חלק מאוד עדין במחשב ויש להיות איתו מאוד עדינים, בטח כשמדובר במסך מגע, שהוא עדין ושביר יותר ממסך רגיל, מאחר והוא מכיל שני שכבות, שכבה אחת של המסך ושכבה שניה של מסגרת זכוכית המהווה את משטח המגע של המסך.

 

במסכי מגע של מחשב נייד, לעתים רק השכבה המהווה את משטח המגע, נסדקת או נשברת, דבר הגורם להפרעה בחוויית המשתמש, גם מבחינת תצוגת המסך וגם מבחינת אפשרות המגע הנפגמת. במצבים אלה, המעבדה להחלפת מסך למחשב נייד, תחליף לכם את מסגרת המסך, למסגרת מסך מגע חדש ובכך תחזיר לכם את האפשרות להנות שוב ממסך המגע שלכם כמו שצריך.

 

כאשר תפנו אל מעבדה מקצועית להחלפת מסך למחשב נייד, מומלץ שתמסרו כמה שיותר פרטים בטלפון למעבדה לגבי המחשב שלכם. כגון, איזה חברה ודגם מדובר, האם למחשב יש מסך רגיל או מגע, מהו גודל המסך וכמובן מהו הנזק אשר גרם למסך להפסיק לפעול.

 

אנו במרכז להחלפת מסכים, מבצעים עבודות מקצועיות של החלפת מסכים למחשבים ניידים מכול הסוגים ומכול הגדלים, בין היתר, החלפת מסך למחשב נייד Dell, החלפת מסך למחשב נייד Hp, החלפת מסך למחשב נייד Asus, החלפת מסך למחשב נייד Toshiba, החלפת מסך למחשב נייד Acer ועוד..

 

צוות המעבדה שלנו מיומן ומנוסה, ומבצע עבודות החלפת מסכים במחשבים ניידים זה זמן רב ובמקצועיות רבה. אנו מחזיקים במסכים מקוריים בלבד הכוללים אחריות מלאה. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך האתר שלנו ונציג מחברתנו ישמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

סגור לתגובות על מסך למחשב נייד

מאת:

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן