השכרת טראס לשילוט באירועים

28 בנובמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים אחר

 

חברת אנואר השכרת ציוד לאירועים מספקים שירות השכרת טראס לשילוט באירועים.

השכרת טראסים לאירועים, משמש בעיקר לאירועי השקות חברה, בהם מעוניינים להבליט מוצר או מותג מסוים של החברה ולתת לו משמעות ניכרת בקרב מבקרי האירוע. טראסים לאירועים מגיעים בכול מיני גדלים וניתן לשחק עם הגודל על פי הצורך ובהתאם לשילוט שלכם. הטראס בנוי כך שניתן להוסיף עליו טראסים נוספים בהרכבה מותאמת אישית ולהגדיל אותו וכן אף להקטין אותו, כמו כן הטראס מורכב על סטנד יציב אשר מונע ממנו תזוזות בלתי רצויות אשר עלולות לסכן את העוברים והשבים.

 

על הטראס מציבים את השלט המתאים ובכך ניתן לקבל מינוף והבלטה של האירוע שלכם, תוך דקות ספורות בלבד. הטראס הינו מודולארי וניתן להזמנה עפ"י מידות שיימסרו ע"י הלקוח. אצלנו באנואר השכרת ציוד לאירועים, ישמחו לספק לכם את הטראס/ים לשילוט האירוע שלכם ולהקים אותו בזמן הקצר ביותר.

 

כאשר הנכם מעוניינים בשירות השכרת טראס לאירועים, יתכן ותרצו לשכור ציוד נוסף, כגון, שולחנות וכסאות לאירועים, השכרת גנרטורים, השכרת כלי אוכל, השכרת פטריות חימום ועוד.. במידה וכן, אנו נשמח לספק לכם את הציוד הרצוי לכם, על מנת שתוכלו ליהנות מחוויית אירוע מושלם ויוקרתי.

 

אנואר השכרת ציוד לאירועים קיימת זה זמן רב ובעלת ניסיון ומספקת מגוון שירותי השכרת ציוד לאירועים, לכלל סוגי האירועים, מאירועי בר/בת מצווה ועד חתונות בפרט ועד לאירועי חברה והשקות למיניהם בכלל.

 

אנואר השכרת ציוד לאירועים שמה אצלה דגש על מתן שירות איכותי לקהל לקוחותיה, דבר המתבטא בהבנת צרכי הלקוח ומתן ייעוץ טלפוני לגבי אספקת הציוד המתאים ביותר לאירוע, כמו כן, אספקת הציוד בזמן הקצר ביותר, תכנון אפקטיבי ויעיל והקמת הציוד בשטח על הצד הטוב ביותר!

 

 

סגור לתגובות על השכרת טראס לשילוט באירועים

מאת:

פרסם באתר כ - 11 מאמרים.

.

דילוג לתוכן