מה עומד מאחורי מוצרי אריזה ייחודיים?

3 בנובמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים אחר

מה עומד מאחורי מוצרי אריזה ייחודיים?

כל חנות שמוכרת חפצים, צריכה להוציא את הלקוח עם מוצר עטוף כיאות, עם מוצר שמשדר איכות, מבטיח ייחודיות, מתאים לעיצוב הכללי ושומר על שפה אחידה. יש להבין שבעל עסק שמבין במכירת בגדים, או בעל עסק שמבין במכירת כלי בית, עשוי שלא להבין בעיצוב של אריזה, ועל כן על כל אחד להבין מהן החוזקות ומהן החולשות שמאפיינות אותו- כלומר כל בית עסק צריך להבין מתי הוא זקוק לעזרה מקצועית- מתי הוא זקוק לפנות לחברה שיודעת לספק פתרונות אריזה איכותיות.

 

כלל התוצאה יותר מסך חלקיה

תחת קטגוריית מוצרי אריזה, ניתן למצוא שקיות נייר ממותגות, שקיות קרטון ממותגות, סרטים, ניילונים, צלופנים וכדומה. מכאן שאם מבקשים ליצור שפה עיצובית אחידה ומוצלחת- יש לעשות שני דברים: ראשית לבנות את השפה הגרפית שתרוץ בין החפצים השונים, ודבר שני יש לבחור ברשימת מוצרי אריזה שיתאימו לאופי של הפרטים השונים. כך למשל אם מדובר בחנות למכירת כלי בית, הרי שהיא תצטרך שקיות ממותגות, קרטון  ממותג, סרטים, צלופן וכדומה, כאשר יש לשחק עם שילובי הצבעים, הלוגו ושאר האיורים הגרפיים, כך שכלל האלמנטים ישלימו אחד את השנייה באופן הרמוני-כלומר שכלל התוצאה תהיה יותר מסך חלקיה.

 

ייחודיות ללא פשרות

כיצד בוחרים שקיות ממותגות? ובכן ראשית יש להבין מהם הצרכים, מה מאפיין כל מוצר, מהו המוטו של החברה, לא מבקשים לשאוף, מיהו קהל היעד וכדומה, ורק מנקודה זו יש לצאת אל עבר יצירת המיתוג המתאים ביותר. כלומר חנות שבאמת רוצה לייחד את עצמה ולהשקיע בלקוחות שלה, צריכה ליצור את עצמה מחדש (כולל שלב האריזה), ולא להסתפק באריזות שמעוצבות באיורים כלליים.

 

שיקולים שיש לקחת בחשבון

כאשר פונים למקום מקצועי שמחזיק מגוון מוצרי אריזה, ניתן לדעת שאין צורך להתפשר, אלא ניתן למצוא את האריזה האידאלית ביותר. להלן שיקולים שיש להתחשב בהם בעת בחירה: נפח האריזה, איכות החומר, נראות, נוחות אחיזה, אפקט הרושם שנשאר על הלקוח וכדומה. כאשר פונים למקום מקצועי שמחזיק מגוון גדול של פתרונות אריזה, ניתן לסמוך עליו שינחה ויכווין כל לקוח, אל עבר החבילה הנכונה לו ביותר.

סגור לתגובות על מה עומד מאחורי מוצרי אריזה ייחודיים?

מאת:

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן