הטכניקה האיכותית ביותר להרחקת יונים

29 בספטמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הרחקת והדברת מזיקים

 

יונה מסמלת את סמל השלום והחופש, אך כאשר יונות מתגודדות בקבוצות ומקננות, הן מהוות מטרד לא קטן וכמו כן עשויות להעביר מחלות זיהומיות המסוכנות לבני האדם, מלבד הלכלוך שהן גורמות

 

הרחקת יונים באמצעות רשתות ודוקרנים מיוחדים, מאפשרת לסלקן ולגרום להן לקנן במקומות אחרים. לרוב, היונים נמצאות על גגות הבתים ובין מסתורי הכביסה. מדובר על חיה מאוד חכמה שחיה בקבוצות. לעתים, אנו עשויים לחשוב שנפטרנו מהן, אך אנו יכולים לראות אותן שוב מקננות על גג ביתנו. מקרים כאלה, עשויים לקרות, כאשר אנו חושבים, כי פתרונות ביתיים, כגון, שקיות מים, דחלילים ופריסה של נייר אלומיניום, יפתרו לנו את הבעיה. אך יש לזכור, כי הרחקת יונים יש לבצע רק באמצעות חברת הרחקת יונים מקצועית בעלת ניסיון ובעלת פתרונות מקצועיים.

פתרונות טובים מביאים תוצאות טובות להרחקת יונים

כאשר הנכם מעוניינים להרחיק יונים משטח ביתכם חשוב למצוא חברה בעלת פתרונות מקצועיים ואיכותיים כגון, שימוש עם דוקרנים נגד יונים העשויים מנירוסטה ולא מפלסטיק, רשתות ברזל חזקות, אשר יחזיקו מעמד לאורך זמן וירחיקו את היונים הרחק אל מקום אחר. כאשר יונים שמות לב, כי חסמתם להם את האפשרות לדרוך שוב על גגות הרעפים שלכם, הן יחפשו להם מקומות אחרים לקנן בהם שיהיו להם נוחים יותר.

לשלשת יונים זה מטרד בפני עצמו שאם לא תטפלו בו כמו שצריך ובזמן, זה עלול לגרום להעברת מחלות, מה גם שזה דבר מאוד לא נעים ואסתטי לעין. קיימות עוד שיטות בשוק של הרחקת יונים כגון מתיחת חוטי ברזל המחוברים למתח חשמל נמוך. כאשר היונים ירגישו את המתח החשמלי, הן פשוט יעופו למקומות אחרים. ניתן ללכוד את היונים ע"י מלכודת מיוחדת, אך פתרון זה לא הכי יעיל, שכן, מדובר במס' לא מועט של יונים וזה סתם בזבוז זמן וכאבי ראש מיותרים. היתרון של חוטי הברזל, הינו, להרחיק את היונים כמה שיותר ולהקשות עליהן את החזרה אל גג הבית. ניתן לכסות שטחים גדולים במיוחד, באמצעות חוטי הברזל ובכך, אף למנוע את קינונן.

הטכניקה האיכותית להרחקת יונים

לאחר שהבנתם ובחרתם את הטכניקה האיכותית ביותר להרחקת יונים מהשטח הפרטי שלכם, מומלץ שתעשו סקר שוק לגבי חברה מקצועית ואמינה אשר תיתן לכם מחיר אטרקטיבי ושירות על הצד הטוב ביותר. חשוב מאוד להיות סגורים על חברה מסוימת שתבצע לכם את העבודה כמו שצריך בכדי שתוכלו להימנע מאי נעימויות לאחר מכן.

שוסטר הרחקת יונים – הרחקת יונים לצמיתות

שוסטר הרחקת יונים הינה חברה מקצועית וותיקה בתחום הרחקת יונים אשר ביצעה עבודות רבות וביניהם, עבודות גובה, פריסת רשתות להרחקת יונים, הצבה והקמת דוקרנים נגד יונים, ניקוי ותיקון מרזבים, ניקוי מסתורי כביסה, ובעלת מגוון מוצרים שונים ויעילים להרחקת יונים לצמיתות אשר ניתן לרכוש ולבצע באופן ידני. בשוסטר הרחקת יונים מאמינים כי ניתן להיפטר ממטרד היונים באופן יעיל ובטיחותי מבלי לפגוע ביונים חלילה ע"י הדברות או שיטות כאלה או אחרות העלולות להכאיב, לפצוע או אף להרוג אותם. שוסטר הרחקת יונים מבצעת את מגוון העבודות להרחקת יונים במבני מגורים פרטיים, בנייני מגורים וכן בנייני משרדים ומרפסות שמש וגגות רעפים. אצלנו בשוסטר הרחקת יונים ישמחו להיפגש עימכם ולהציע לכם את ההצעה המשתלמת ביותר אשר תענה על הצרכים שלכם על הפן המקצועי והאיכותי ביותר! אל תהססו, צרו עימנו קשר עוד היום ושימו סוף למטרד היונים!

סגור לתגובות על הטכניקה האיכותית ביותר להרחקת יונים

מאת:

פרסם באתר כ - 19 מאמרים.

.

דילוג לתוכן