ארונות קיר רחבים לחדר השינה

19 בספטמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רהיטים

ארונות קיר לחדרי שינה, מיועדים לבגדים , מצעים ושאר חפצים. ניתן למצוא ארונות קיר רחבים לחדר השינה, באמצעות הזמנה מיוחדת, אשר ניתנת לביצוע גם באולמות תצוגה לממכר כל סוגי הארונות וכן, אצל נגר שיבצע לכם בנייה מדויקת של ארון קיר רחב, שיתאים לצרכיכם. יש לברר לגבי חומר הגלם שכן, ארונות אמורים לשרת אותנו לשנים רבות, כך שכדאי להוציא מעט יותר, על חומר גלם עמיד כגון עץ מלא, אשר ישרת אותנו לשנים. גם עבודת הפרזול, חלוקת התאים, התאמה של מקומות תלייה לביגוד, מגירות, כל זה עשוי להתבצע מולכם. ברשת ארונות ריביירה תוכלו למצוא ארונות קיר עם דלתות הזזה , אשר תהיינה נוחות בשימוש כך שגם ניתן יהיה להתקין דלתות העשויות ממראות, כך שתוכלו להתלבש בנוחות וגם מבחינת העיצוב, חדר השינה יהיה מעוצב וייראה גדול יותר באמצעות המראות.

אז כיצד בנויים ארונות קיר ומה ההבדל ביניהם לארונות רגילים?

קיר גדול במיוחד, או כזה שיש בו נישה, ניתן לבנות בו ארון קיר, אשר יחסוך מחלל החדר ויתאים לאחסון רב של בגדים, חפצים שונים ומצעים של כל הבית. כאשר מדובר על ארונות קיר, אין מדובר על ארונות שהם קטנים בגודלם, כי אם על ארונות קיר רחבים לחדר השינה, כך שניתן לאחסן הרבה דברים בהם, מה שישמור על סדר וארגון נכון בבית. אם בזמנו, ארונות נועדו לאחסון בלבד, היום הם מיועדים גם לעיצוב, שכן, ניתן לראות המון דגמים של ארונות קיר בעיצובים מרהיבים וסגנונות שונים, אשר יתאימו לריהוט בחדר השינה או בחללים האחרים.

תכנון נכון של ארונות הקיר

יש לתכנן נכון את ארונות קיר רחבים לחדר השינה, כך שלא יתפסו מקום רב בחלל החדר. גם מבחינת הנוחות של הדלתות יש לברר לגבי סוג הדלתות, אם למשל רתם יכולים להתקין דלתות פתיחה, אשר מתאימות לחללים גדולים יותר, או דלתות הזזה, אשר חוסכות בחללים קטנים יותר ומאפשרות גישה נוחה לארון, מבלי שהדלת תיתקל ברהיט כמו המיטה. ניתן יהיה להוסיף גופי תאורה יפים כגון ספוטים בקרניז החיצוני של הארון, ופרזול נוח, כך שהמגרות תהיינה נשלפות בקלות ויהיו מתקנים שונים שישמרו על החפצים הנמצאים בארון הקיר שלכם.

סגור לתגובות על ארונות קיר רחבים לחדר השינה

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן