דלתות פלדה לבית העסק

14 בספטמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כללי

בבית העסק, רק דלתות פלדה! בית העסק – כמקום עבודתך ומשרדך, כמקום בו אתה לא נמצא 24 שעות ביממה אלא רק בבקרים ובשעות הצהריים ואחר הצהריים, אתה זקוק ל- 100% הגנה, על בסיס דלת פלדה איכותית! אצלנו תוכלו למצוא את כל המותגים האחרונים בתחום, וזה מתבטא הן בעיצוב הדלת, הן בפרזול הדלת והן ברכיבי האבטחה החדישים שלה!

עיצוב הדלת

בשונה מהמקובל לחשוב, דלת פלדה היא כבר מזמן לא הדלת השחורה-חומה שהתרגלנו לראות בבתים משותפים. דלת הפלדה מכילה כיום שלל צורות וצבעים, שלל ציפויי דלת, ושלל של פרזולים. למעשה, זו הדלת הכי מדוברת היום מבחינת עיצוב כי היא עשתה קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם, אז לא היה בכלל עיצוב כמעט אלא מראה סטנדרטי כמעט בכל דירה ובית עסק. לכן, חשוב מאד להתייעץ עם מעצב פנים, ולא לנסות לבחור לבד: המבחר עצום, ולכן מומלץ ללוות את הבחירה עם איש מקצוע שיודע מה הוא עושה ויבחר את הטוב ביותר עבור המשרד שלכם.

פרזול הדלת

פרזול הדלת יכול להיעשות אף הוא במבחר דרכים. ניתן לפרזל עם פרזל מגולוון וניתן לפרזל עם דאבל טי. סוג הברזל של הפרזול הוא מאד חשוב לשני טעמים: זה גם משפיע על אחוז החלודה והסיכוי שהברזל יחליד ללא טיפול מונע שלכם, וזה גם משפיע על העוצמה של הברזל. דאבל טי למשל הוא הברזל כמעט הכי חזק שיש בטבע, אבל יש לט נטייה לצבור חלודה, לעומת ברזל מגולוון שמוגן חלודה אך מעט יותר חלש מהדאבל טי. ייעוץ עם איש מקצוע בתחום אבטחת הדלת יכול לסייע מאד בבחירה הסופית של הפרזול.

נעילת הדלת

מנעולן הנו איש המקצוע הטוב ביותר לייעוץ מבחינה זו. הוא יסייע לכם לבחור 2 רכיבים חשובים שימנעו פריצה הביתה בסיכוי גבוה מאד: צילינדר הדלת ומנעול הדלת. בדלתות, במיוחד בדלתות פלדה, יש לגנב אפשרות להעתיק פרופיל או לשכפל בקלות מפתח, אבל עם כרטיס שכפול נגד ביצוע הפעולה, וצילינדר עם פינים צפים למניעת העתקת הפרופיל ימנעו מהם לחמוד לצאן, ויסבו לכם בית מאובטח למשעי!

פנו אלינו למידע נוסף על מבצע דלתות פנדור יוניק, דלתות פלדה לבית העסק: מתאימות עבור הכניסה וכדלתות פנים!

סגור לתגובות על דלתות פלדה לבית העסק

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן