בקרי לדים גמישים לעסקים

1 בספטמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים

התאמת בקרי לדים גמישים לעסקים באופן אישי ממקצוענים! בית עסק יקר, מערך תאורת הלד מצריך גם בקרים אשר באפשרותם לשלוט ולווסת את עוצמת האור מהתקני התאורה. אנו נאפיין עבורך בקרי לדים גמישים בהתאמה אישית, ונתקין אותם בכל רחבי בית העסק.

לדים – מדוע חשוב לבחור היטב ממי רוכשים?

כיום, אין כמעט חנות תאורה שאין לה מחלקת LEDבשורותיה. יחד עם זאת, מי כמוכם יודע שיש חשמלאים ויש חשמלאים, יש תאורנים ויש תאורנים, ובתחום הנוגע גם לחשמל העסק לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. בנוסף, רק בחנות מקצועית באמת יוכלו לנסח עבורכם פתרונות מעוצבים לעסק, כאלו שיוכלו להפריח אותו מבחינה דקורטיבית ולא רק לספק עדנה בתחום התאורה.

משמעות בקרי הלד לעסק

שליטה בעוצמת האור, שליטה בבהירות צבע האור, שליטה בסוג התאורה שיואר: רציפה, מתחלפת בצבע, נצנץ כבוי ודלוק לסירוגין, ועוד. בקרי לד שולטים למעשה גם בעוצמה, גם בסוג התאורה וגם בדרך בה היא תתעצב במבנים שלכם. אפשרויות הבקר צריכות להיות לא רק מגוונות מאד, אלא גם אקוטיות ביותר לבית העסק. כך, למשל, תאורה צהובה בהירה בחדר מואר מאד, בבוקר מהשמש ובערב מקרן הרחוב, לא תהיה רלוונטית בו כמו למשל תאורה אדומה ירוקה לשיפור חזות הצבעים באותו חדר.

מחירי בקר לד

המחירים משתנים בהתאם לסוג האפשרויות שניתן לעשות בבקר ולכמות האפשרויות. במילים אחרות, ככל שיש לכם יותר השפעה על סוג האור וצורתו הבוקעת מגוף התאורה, כך הבקר שגרם לזה יהיה יותר יקר. לכן, רק ייעוץ מחברת ייעוץ תאורה מקצועית תשים במקום בדיוק את האפשרויות שאתם צריכים, לא יותר מכך ולא פחות מכך.

בקרי לד – היתרונות לעוסק

· יותר אפשרויות תאורה.

· יותר תצורות תאורה.

· יותר צבעים PERמנורה.

· חדר מואר בעוצמות שונות בהתאם לצרכם, כמו דימר בתאורה רגילה.

יתרונות אלו ועוד הרבה יותר מאפשרים לבעלי העסקים לשפר את רמת התאורה בעסק וגם להשתמש בתאורה כדי לשפר את חזותו העיצובית של העסק. אנו נסייע לכם להתאים רכיבי תאורה ובפרט בקרי לדים גמישים – עבור בית העסק.

צרו עמנו קשר להתאמת מסכי לד ניידים לעסקים מכל הסוגים, ובכל העיצובים!

סגור לתגובות על בקרי לדים גמישים לעסקים

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן