ארונות מעוצבים לבית

16 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רהיטים

ארונות מעוצבים לבית

על מנת לבחור ארונות ילדים במנגנון הזזה עליכם להתמקד מאד בשאלת העיצוב, ולאן, למעשה, הארון ייקח את החדר שמיועד לו. בדרך כלל, כאשר מדובר על קניית ארון – מדובר בחדר שומם וחדש, אשר מוכנסים אליו תכולות בית חדשות, וללא ספק, למעט המיטה, הארון הוא הדומם הגדול ביותר בחדר, ולכן הוא אחד מעמודי התווך של האובייקטים שקובעים כיצד ייראה העיצוב בחדר. על כן, הכנו לכם כמה נוסחאות עיצוב שכדאי לבדוק.

עיצוב כפרי

העיצוב הכפרי הנו עיצוב על טהרת הצבע החום. לעתים מדובר ממש בעץ, ולעתים במתכת המחקה עץ. בארונות, ב- 99% מהמקרים יהיה זה עץ אמתי: חבל לוותר על זה, משום שבשונה מריצוף או כיסוי תקרה, לא מדובר בהתקנים שהעץ עשוי להוות סכנה לכם, ומאידך – העץ הוא אחד המבודדים הטובים ביותר לבית הלקוח. לכן, אם יש לכם הזדמנות לכסות קיר שלם עם שכבת עץ, שהיא שכבת הארון, אנו ממליצים בחום ללכת בקו זה.

עיצוב פרובנס

עיצוב פרובנס הוא עיצוב כמעט כפרי, כאשר מה שמבדיל אותו מעיצוב כפרי ב- 100% הוא שיש מדי פעם הבלחות של הצבע הלבן ברחבי הארון, על פי רוב בידיות ובמעטפת הארון. כך, נוצר ארון שרובו חום ו- 15-20% ממנו בצבע לבן. הדבר מתאים לחדר שהכוונה היא לעצבו בסגנון זה. הרכיבים העיקריים בחדר יהיו חומים, ואילו ידיות הפתיחה של הדלתות והחלונות, כמו גם ידיות והתקנים כאלו ואחרים יהיו בצבע לבן.

עיצוב מודרני הייטק

בעיצוב מודרני הייטק, לוקח אתכם הארון מחוץ לספקטרום החום, כאשר הארון כולו לבן, לעתים אפילו בידיות, אך לרוב מדובר בידיות בצבע כסוף או שחור. ארון שכזה מתאים מאד אם הכוונה היא לא להשקיע בעיצוב החדר מעבר לצביעת קירות לבנים, או להיפך – להשקיע בעיצוב אך סביב הצבע הלבן: לקנות אריחים לבנים לרצפה, למתוח את התקרה עם PVC לבן, וכד'.

עיצוב מודרני כהה

ארון שעל אף הגדרתו כמודרני הוא אינו מעוצב בסגנון הייטק, בשל כך שהצבע שלו אינו אף אחד מהגוונים הלבנים: לא אופווייט, לא לבן מעושן, לא לבן שלג, ולא קרם או שמנת. מדובר בארון שהוא ההיפך הגמור מכך, לרוב בצבע שחור, עם ידיות לבנות, חומות בהירות, וכד'. ארון זה מתאים במיוחד לחדרים בעיצוב אורבני בסגנון וינאי, המשלב גוונים כמו שחור, חום כהה ומוזהב.

סגור לתגובות על ארונות מעוצבים לבית

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן