דפוס, טכנולוגיה ומה שבינהים

3 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה טכנולוגיה

אחת השאלות הכי נשאלות היום, היא האם בעידן הדיגיטלי יש צורך בבית דפוס?
אנחנו נמצאים בעידן, שבו הטכנולוגיות הן אלה ששולטות. החידושים כל הזמן מתפתחים, והכול נהיר, נגיש וזמין למשתמשים. הגירויים נמצאים מסביב, מנסים ללכוד את תשומת מבטנו. מתחרים ביניהם מי ייקח את תשומת ליבו של הלקוח.

ההתייחסות לטכנולוגיה ולחידושים השונים, יכולה להיות בעלת שני פנים. פן אחד, הוא הניסיון להתעלם מהם. לרוב, מדובר במה שמכונה בשפה המקצועית "טכנו פוביה"- הפחד מטכנולוגיה ומכל מה שהיא מציעה. הפן השני הוא הניסיון להתאים את עצמנו, לרתום את מה שחיובי בטכנולוגיה, ועם זה ללכת יחד.

יכולנו לחשוב, כי בעידן שבו הדיגיטל מתפתח, וכמעט כל דבר אפשר כבר לעשות לבד, אין מקום לבית דפוס. אולם ההפך הוא הנכון. היום, בתי הדפוס מתאימים את עצמם לטכנולוגיות ולחידושים השונים, כאשר זה מתבטא בכל דבר בתחום.

המכונות עצמן הן מכונות חדישות ומתקדמות המכילות בתוכן עשרות אלפי גוונים של צבעים. הן פועלות על פי תוכנות מחשב מתקדמות, כאשר הן יכולות להדפיס על כל דף. מדובר על מכונות דפוס חכמות אשר יחד עם הטכנולוגיה מצליחות להוציא את המיטב מכל עיצוב.
מה עם תוכנות עיצוב?  
למרות שהיום ניתן למצוא תוכנות עיצוב בחינם, עדיין יש תוכנות מתקדמות יותר בהם משתמשים גרפיקאים. לגרפיקאים יש את הידע ואת המקצועיות בכל מה שקשור לעיצוב, לשילוב הצבעים, לגודל, לטכניקות השונות של מה ניתן לעשות. ולכן, גם הפנייה לבית דפוס, לגרפיקאים, עדיין משתלמת בעידן הדיגיטלי.
מה ניתן להדפיס בבית דפוס?
למעשה, בבית דפוס, ניתן להדפיס הכול. החל מיצירת כרטיסי ביקור, פלאיירים, הזמנות לחתונה, הדפסות על לוחות שנה, מגנטים, יומנים, חשבוניות קאפות, תיקים, כוסות, מחזקי מפתחות ועוד. כמובן שניתן להדפיס מילה, או משפט שרוצים, בהתאם לייעוד ולמקבל את המתנה.
אז, מהי החוכמה בחיים?
אחת החוכמות בחיים, היא לדעת לקחת בכל חידוש את מה שטוב בו, ואותו לאמץ. אין פירוש הדבר שאנו צריכים לחיות את חיינו על פי חידושים וטרנדים. אולם בהרבה מאוד מן המקרים, החידושים מייעלים לנו את החיים, ולכן צריך לדעת שהחיבור, והשילוב בין דברים, יכול להביא לעיתים, ליידי תוצאה מוגמרת, שלמה יותר.

סגור לתגובות על דפוס, טכנולוגיה ומה שבינהים

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן