מנעולן מוסמך 24 שעות בבת ים

11 באפריל 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כללי

מנעולן מוסמך 24 שעות בבת ים

מנעולן בבת ים משרת לקוחות רבים בעיר ובסביבותיה. נמנים עליהם אנשים פרטיים, עסקים, מקומות ציבור וממשל ורבים אחרים. המנעולן הינו מוסמך ומספק שירותיו לאורך 24 שעות. הסיבה לכך היא כי קיימות תקלות שיש לטפל בהם בדחיפות בגלל שהדלת התקועה אינה מאפשרת כניסה או יציאה מהבית. תקלות אלו עלולות לצוץ כאשר רוצים לצאת מהבית לפגישות, להצגות, לשדה  התעופה ועוד, או כאשר חוזרים מאוחר בלילה ולא ניתן לפתוח את הדלת. הוא יכול לייעץ טלפונית וכאשר הבעיה אינה נפתרת, הוא יגיע במהירות האפשרית לסיוע. הוא ימליץ לכל לקוח לא לנסות לפתור את התקלה בעצמו מחשש להחמרת הבעיה.

אישורי משטרה והסמכה

מנעולן בבת ים מוסמך רוכש את הידע במוסדות לימוד בעלי מוניטין. הוא מקבל תעודה מתאימה לאחר שעמד במשימות הקורס כולל ביצועים מעשיים. הוא חייב לקבל אישור משטרתי לפריצת בתים מבוקרת. הסיבה לכל ברורה כי בבתים גרים אנשים שיש צורך לשמור על ביטחונם וכי יש בהם רכוש יקר ערך. פורץ מנעולים בבת ים מכיר את כל הדלתות והמנעולים הקיימים בשוק ויודע להתמודד עם כולם. יש דלתות עץ, מתכת, פלדלת, אלומיניום בשילוב זכוכית ועוד. יש מנגנונים שונים שחלקם מתוחכמים ועוד. משימות נוספות שהוא מבצע הן פריצת מנעולי כספות ומכוניות, הגבהת דלתות, תיקון משקופים, ציפוי דלתות ועבודות פרזול אחרות בתחום. חלק משירותים אלו הם מוזמנים על פי לוח זמנים מסודר.

שירות מקצועי

מפורץ מנעולים בבת ים מחזיק ברשותו תשתית מעולה לפעילותו, ובין היתר, עובדים מיומנים וניידות שירות המגיעות לבית הלקוח או לכל אתר בו נדרש השירות. ניידות השירות מאובזרות ויש בהן את כל חלקי החילוף והמכשור הדרוש לביצוע תיקונים. פורץ מנעולים בבת ים ישתמש אך ורק בחלקי חילוף תקניים או אחרים שהותרו לשימוש על ידי היצרנים. הדבר יבטיח פעולות תקינה של כל המנגנונים לאורך זמן עם בלאי מופחת. יחד עם זאת, תקלות עלולות לקרות עקב שימוש לא נכון, מפתח שבור או תקוע, לשונית תפוסה הגורמת לדלת טרוקה ועוד. בכל מקרה כזה יאתר פורץ מנעולים בבת ים את התקלה ויפתור אותה לשביעות רצון הלקוח.

 

סגור לתגובות על מנעולן מוסמך 24 שעות בבת ים

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן