יום הולדת במרכז לילדים

3 במאי 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

ימי הולדת במרכז לילדים הם אירועים סוחפים אשר הילדים יזכרו לזמן רב מאד. בשונה מהעבר, עת בית ההורים היה האתר לחגיגת יום ההולדת, כיום בקניונים ובמרכזי המסחר – מרכז ילדים הוא חלק בלתי נפרד מההוואי המסחרי-אזרחי, והוא משמש כמרכז לילדים והורים רבים. המרכז מכיל משחקי ילדים ופעילויות לכל הילדים בכל הגילאים.

יום הולדת עצמאי

ניתן להשכיר את המתחם ולהביא אליו פעילויות משלכם. אתם צפויים לקבל את המפתח לחדר הילדים, ולשמור היטב על רמת הלוגיסטיקה במקום. מדובר במקום המסוגל לאכלס ילדים רבים, כיתות בית ספר על כל תלמידיהן, ואף למעלה מכך. ימי הולדת עצמאיים יכולים להיות, למשל, מסיבות לילדים גדולים, או הבאה של קוסם או ליצן לילדים הקטנים או ילדי הגיל הרך.

יום הולדת עם מפעילים מטעם המרכז

מספרי סיפורים ומחברי פעילויות מקוריות מטעם המרכז. ניתן להירשם לפעילויות המרכז כבעלי אירוע פרטי ולרתום את הפעילות לכבוד הילד שחוגג בתאריכו את יום הולדתו. המפעילים יקדישו את פעילותם לאותו ילד, ויגרמו לו להרגיש מלך ליום אחד, בליווי חבריו ובני משפחתו.

יום הולדת עם מתקנים לילדים

לילדים קטנים – ניתן לחגוג באזור המתקנים, בהם הם יוכלו ליהנות מעזרי טיפוס, קפיצה ומתקני תנועה נוספים לרווחתם. יום הולדת מתקנים ושעשועים נועד לילדים קטנים בסביבות גילאי 7-9, ולעתים אף למטה מכך, תלוי בסוג המתקן עמו חוגגים את יום ההולדת.

עלויות יום ההולדת במרכז לילדים

לרוב, מדובר בעלויות כלכליות יותר מאשר שכירת אולם אירועים לגדולים. למעשה, זה אפילו חוסך לכם את עלויות האירוח בבית שלכם, משום שחלק ניכר מהלוגיסטיקה מבוצעת על ידינו: כיבוד, ארוחות קלות וכד'.

תגובות הילדים לימי הולדת במרכז לילדים

ימי ההולדת במרכז לילדים מתפרשים על ידי הילדים כמשהו כייף על אף שזו השגרה החדשה. בהשוואה לימי העבר, בית ההורים כבר פחות מקובל ואטרקטיבי מאשר המרכז לילדים, ויחד עם זאת, על אף שזו נורמה, מבחינת רבים מהם, הם מתרגשים בכל פעם מחדש שהם מגיעים למרכז לילדים ונהנים מכל האטרקציות שהוא מציע, מהכיבוד ועד לפעילויות עצמן.

לתיאום יום הולדת במרכז לילדים צרו קשר עם המרכז לילדים והסבו לילד שלכם חגיגה בלתי נשכחת!

מחפשים מקום לימי הולדת בראשון לציון? הכירו את המתחם החדש לחגיגת אירועים לילדים מכל הסוגים.

סגור לתגובות על יום הולדת במרכז לילדים

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן