חשיבות התקנת מנעול כספת בכל דלת

17 במרץ 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

במאמר הבא נסביר למה חשוב להתקין מנעול כספת בדלת מה היתרונות של מנעול כספת ומה עושים כשמנעול כספת אינו נפתח.

מנעול כספת הינו מנעול חבוי המותקן בתוך הדלת שאינו קשור למנגנון הנעילה של הדלת נכון שבכל דלת פלדלת רב בריח או שריונית חוסם קיימים בריחים רבים שיוצאים מכל קצוות הדלתות בחלק העליון של הדלת בחלק התחתון של הדלת הוא בשני ציידי הדלת אך ברגע שפורצים את הצילינדר עצמו כל הבריחים מבוטלים ונפתחים יחד וזאת אומרת שכל ההגנה של הדלת בטלה ברגע אחד!

מנעול כספת אינו קשור כלל למערכת הנעילה בדלת ועובד בפני עצמו

מנגנון הנעילה של מנעול כספת בדרך כלל יוצאים ממנו שלושה בריחים נוספים לנעילת הדלת אשר אינם תלויים בצילינדר או במערכת הנעילה של הדלת בנוסף לכך המפתח למנעול כספת אינו רגיל ומאוד קשה לפריצה במרבית הדלתות היום נמצאים צילינדרים שאינם בעלי הגנה מרבית וניתנים לפריצה שקטה בקלות ובמהירות ללא רעש ואף בדרך כלל הגנבים נועלים את הדלת אחרי הפריצה בכדי למנוע זאת מתקינים מנעול כספת וכשפורץ רואה מנעול כספת על הדלת יעדיף לדלג עליכם וכנראה ימשיך ללכת למקום אחר ולמה זה בעצם קורה מנעול כספת בשונה מצילינדר רגיל הפריצה השקטה אינה עובדת ובכדי לפרוץ מנעול כספת הפריצה היא רועשת ולוקחת די הרבה זמן כך שבדרך כלל גנב שירצה לפרוץ לביתכם יעדיף לדלג על הדלת רק בגלל מנעול כספת שמותקן אצלכם בדלת.

בנוסף מנעול כספת מאבטח אתכם כשאינכם בבית בין אם אתם נוסעים לסוף שבוע, לבית מלון, למשפחה בצפון או בדרום וחשוב לכם לשמור על רכושכם מנעול כספת הוא הגנה נוספת להבטחת דלת הכניסה לבית.

עכשיו נסביר מה הם התקלות הנפוצות שיכולות לקרות במנעול כספת

בדרך כלל בשוק הישראלי נמצא מנעול כספת מסוג רב בריח או מנעול כספת מסוג גואל של חברת מולטילוק הישראלית שני המנעולים טובים ושניהם מגיעים עם בקרת שכפול מפתח. המפתח אינו ניתן לשכפול אלה בחנות מנעולים מוסמכת.

התקלות הנפוצות שיכולות לקרות ב מנעול כספת

בדרך כלל התקלות הנפוצות נוצרות עקב בלאי טבעי ושחיקה של הפחיות שמבצעות את נעילת מנעול כספת על ידי המפתח, במצב כזה שהנכם יכולים לסובב את המפתח בתוך מנעול כספת יש להתיז ספריי wd40 אל תוך חור המנעול ולשחק עם המפתח עד שיפתח המנעול בדרך כלל השיטה הזאת היא עובדת אך לא לזמן רב ברגע שהיא נתקעתם במצב כזה והצלחתם לפתוח את הדלת יש להתקשר ל מנעולן מוסמך באזורכם שיגיע ויחליף לכם את מנעול כספת.

בכדי שלא תמצאו את עצמכם נעולים מחוץ לדלת, במידה ושיטה זאת לא תעבוד תזדקקו לפורץ מנעולים מקצועי שיפרוץ לכם את המנעול כספת במצבים כאלה כדי לקחת כמה דקות ולבדוק המלצות על מנעולן בתל אביב פריצת צילינדר בצורה לא נכונה יכולה לעלות לצרכן כסף נוסף שלא היה באמת צריך לבזבז אך בפריצת מנעול כספת העבודה מצריכה ניסיון  ומקצועיות רבה בכדי לא לפגוע בדלת לאחר שכבר הסברנו במאמר שמנעול כספת אינו מנעול חבוי נוסף כך שכל ביצוע של פריצת מנעול כספת לא בצורה נכונה ולא בכלים הנכונים יכולה לגרם לנזק לדת בעיקר אסתטי.

סגור לתגובות על חשיבות התקנת מנעול כספת בכל דלת

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן