שידוכים לדתיים עד לחתונה

9 בנובמבר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הכרויות

דבר ראשון חשוב לזכור כשנרשמים למשרד שידוכים האליטה או כל משרד אחר שאין הבטחה שתצא משם עם כלה ואין החזר כספי אז לקחת את זה בחשבון.

דבר נוסף זה מאמץ את/ה חייבים להתאמץ בשביל הצלחת השידוך כי כלום לא בא בקלות ומה שבא בקלות הולך בקלות אני במשרד שידוכים האליטה נספק לך ליווי וייעוץ זוגי עד לחופה ולאחריה את/ה צריכים לעשות מאמצים רבים בשביל הצלחת התהליך:

כשמגיעים למשרד שידוכים חשוב להבין שזה אינו אתר הכרויות, הדברים מתנהלים אחרת קצת:

התנהלות משרד שידוכים:

קודם כל אנו בונים לך פרופיל היכרות, הפרופיל הינו לעייני השדכן בלבד והצד השני אינה רואה את הפרופיל מלבד תמונה שזה לצורך ההיכרות הראשונית בין בני הזוג.

לאחר בניית פרופיל היכרות אנו מסננים לפי מיקום בארץ וכמו כן גיל והעדפות בן/בת הזוג וכן גם סוג עבודה והשכלה נכללים כאן.

לאחר שלב הסינון מתחיל שלב ההיכרות אנו יוצרים קשר עם שניכם ומראים לכם תמונות אחת של השנייה ומספרים לך מספר דברים אשר מתאימים ביניכם וקובעים לכם דייט לשידוך.

לאחר הדייט אתם בקשר איתנו מספרים לנו איך היה אם מרוצים או מאוכזבים ולפי זה מתקדמים לשלבים הבאים.

אנו ממליצים לקחת ברצינות את כל ההליך וכן זה הליך מורכב אבל עם זאת אפקטיבי ולמטרת חתונה מה שאין באף אתר הכרויות וכמו כן אנו מציעים שידוכים לדתיים ולחילונים וכמובן שזה לפי העדפות אישיות של בן/בת הזוג.

נמאס לכם מאתרי הכרויות?

מקומכם איתנו כנסו לאתר שילחו מייל תתחילו שידוכים כי זה עולם אחר.

הבעיה באתרי הכרויות שזה שוק בשר וזה אינו מתאים לנשים וגברים צנועים.

עוד בעיה זה כל העומס על כל בת זוג פוטנציאלית 300 בני זוג פוטנציאלים.

וכל היום לשבת במחשב או בפלאפון ולראות תמונות של נשים וגברים ולקרוא פרופילים לא מאומתים זה לא יכול להיות משהו טוב אני אומר את זה כי אין בקרה על הפרופילים ולפעמים יש חצאי אמת וגם חצאי לבוש מה שלא מקובל בעולם הדתי/חרדי.

אנו ממליצים להירשם למשרד שידוכים ולהמשיך מזה לחופה כי כל שאר הדרכים פשוט ארוכות יותר ומסורבלות יותר ולכן אינם מומלצות מגיל 20 ומעלה.

סגור לתגובות על שידוכים לדתיים עד לחתונה

מאת:

פרסם באתר כ - 3 מאמרים.

.

דילוג לתוכן