מפתחות אבודים? מה לעשות עכשיו?

2 בנובמבר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

אתה עלול לאבד או למקם את מפתחות הרכב בגלל עבודה עמוסה ולוחות זמנים. כשזה קורה, טבעי להיכנס לפאניקה או להילחץ. עם זאת, אי-מיקום מפתחות הרכב שלך אינו סוף העולם. מנעולן מנוסה בראשון לציון אמור לעזור לכם להחזיר את הגישה לרכב שלכם כדי שתוכלו לעלות שוב על הכביש.

בשל סוגים שונים של יצרני רכב ודגם כמו גם המהפכה בעיצוב המפתחות לרכב, תהליך החזרת הגישה לרכב שלך עשוי להשתנות. אך המומחיות של איש מקצוע מוסמך ומנוסה יכולה להפוך את התהליך כולו ללא טרחה.

להלן חמישה סוגי מפתחות לרכב וכיצד להחזיר גישה לרכב שלך לאחר שאיבדת את המפתחות.

מפתחות מכניים

אלו הם מפתחות הרכב המסורתיים המשתמשים במערכת גלילי ההצתה. כשאתה ממקם את המפתחות שלך ללא הגיבוי, מנעולן יכין לך מפתח חדש במקום או יחליף את גליל נעילת ההצתה. כשאתה נתקל במצב זה, צור קשר עם אנשי מקצוע מנוסים בפריצת מנעולים בראשון לציון לקבלת שירותי החלפת מפתחות מהירים ויעילים.

מערכת מרחוק לכניסה ללא מפתח

ידועים גם בשם fobs key, אלה תוספות אבטחה למפתחות מכניים. טכנולוגיית נעילה אוטומטית זו נועדה לנעול ולפתוח את מכוניתך, אך התנעת המכונית שלך עדיין דורשת את המפתח הפיזי. במקרה שאיבדת את מפתח המפתח שלך, אתה עדיין יכול לנהוג ברכב שלך באמצעות המפתח המכני. עם זאת, החלפת fob ניתן למצוא בחנויות חלפים לרכב, בסוכנות ובאינטרנט.

מנעולן מקצועי יכול גם לעזור לכם למצוא ולתכנת פוב חסכוני ואמין.

מפתח מפתח ומפתח

בשונה משלט הכניסה ללא מפתח, מערכת נעילה אלה משלבת מפתח מפתח ומפתח קפיצי למנגנון נוח אשר באמצעותו ניתן לנעול, לפתוח את המכונית ולהניע אותה.

אתה יכול למצוא פוב ומפתח חלופי בסוכנות או באינטרנט. כמו כן, מנעולן מוסמך יכול לעזור לכם עם החלפה אמינה ומשתלמת, לחתוך אותו ולתכנת אותו במקום. על פי בקשה, איש מקצוע ב Smart Locksmith ישמח להציע שירותים מהירים.

סגור לתגובות על מפתחות אבודים? מה לעשות עכשיו?

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן