טיפים למניעת אובדן מפתחות הרכב

2 בנובמבר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ניהול ואחזקת מבנים

לאבד את מפתחות הרכב שלך יכול להיות מעצבן להפליא במיוחד כשאתה ממהר לקבוע פגישה. למרות שאיבוד מפתח לרכב הפך למופע תכוף וניתן לפתור אותו על ידי ערבוב עד שהוא נמצא; זו אף פעם לא חוויה שאתה מצפה לחוות.

כולנו מאבדים את המפתחות שלנו מפעם לפעם, אך זה בא עם אי נוחות רבה – מפגישות חסרות וכלה באיבוד זמן פרודוקטיבי, כמו גם חוסר ארגון לאורך כל היום ועוד.

במידה ומפתחות הרכב אבדו ואתם זקוקים לפורץ מנעולים במרכז צרו קשר עוד היום עם מנעולן בחולון ונשמח לסייע לכם.

אם אתה נוטה לאבד תמיד את המפתחות ואין לך ערכת חילוף זמינה בנוחות, הבעיה יכולה להיות לא רק מטרד, אתה צריך לקחת צעד קדימה כדי למנוע כזה לקרות כי זה יכול להיות די יקר.

יש לנו טיפים נבדקים ומהימנים שיעזרו לך להפסיק לבזבז זמן בחיפוש המפתחות שלך בכל פעם שאתה ממהר.

ארגן מחדש ותן לכל דייר בית

לרוב האנשים אין מקום ייעודי לאחסון פריטים שונים בביתם. לכן העומס הוא אחת הסיבות הנפוצות לכך שאנשים נוטים לאבד לעתים קרובות את הארנק והמפתחות. יש בתים ומשרדים שאינם מסודרים כי אנו תמיד ממהרים וחסרי זהירות בדברים פשוטים אך חשובים. החל מלהרים ערי נייר על שולחנך כדי לשמור על מפתחות, חגורות, קבלות ופריטים אחרים בבית ברישול.

יש צורך לארגן מחדש את ביתך ולקבוע מקום מיוחד בו שמורים המפתחות, הארנק, המכשירים הניידים שלך ופריטים אחרים. עליכם לתקשר עם בני בית אחרים בנוגע לשינויים הנדרשים בכדי שהם יתרגלו לשמור על בטיחות הדברים.

זוהי דרך יעילה לעקוב אחר מפתחות הרכב וחפצים אחרים, ואנו קוראים לך לשקול זאת בהקדם האפשרי.

קנה מאתר מפתח Bluetooth

הטכנולוגיה פשטה את מציאת הפריטים האבודים, ולכן כדאי לשקול לנצל זאת. כיום יש מאתר מפתחות GPS הזמין בשוק שיעזור לכם לאתר את המפתחות והטלפונים שאבדו.

דבר מעניין במאתר ה- GPS הוא שתוכלו להשתמש בו כדי לאתר רק כל דבר בבית או במשרד. כל שעליך לעשות הוא לצרף אותו לאובייקט, ואתה תשכח לאבד פריט כזה. מרבית מאתר ה- GPS מיועד להפקת צלצול כשאתה קרוב, ואתה יכול לאתר את האובייקט בקלות דרך המפה.

סגור לתגובות על טיפים למניעת אובדן מפתחות הרכב

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן