מנעולים ומפתחות פופולריים לדלתות

2 בנובמבר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

למידה על סוגי המנעולים והמפתחות בשוק כיום חשובה מאוד על מנת לבצע בחירות מושכלות. מנעולן חכם סייע לבעלי בתים ומנהלי ארגונים מסחריים בבחירות הנכונות בסוגי המנעולים והמפתחות שהם בוחרים, עליכם לפנות לטכנאי מנעולנים מקצועי לפני שתבחרו גם כן.

סוגי מנעולים בשוק

ישנם למעשה שלושה סוגים של מנעולים בשוק כיום, אלה הם; מקש מנעולי כפתור, שהם המנעולים הוותיקים ביותר, המנעול החכם והמנעולים הרגילים. הקפיצים הקונבנציונליים אינם כוללים תכונות מהודרות, אך הם יעילים בשמירה על בטיחות הדלתות. הדגמים הפופולאריים כוללים אפשרויות מקדחות, קידוחי זולה זולים והמנעולים היוקרתיים. רוב הקפיצים הקונבנציונליים הם מנעולי גליל יחיד. חלק מהיתרונות של מנעולי סדק הם שהם ניתנים למיתוג מחדש והם ידידותיים יותר לתקציב. החיסרון של מנעולי בריח רגיל הוא שהם אינם בעלי הנוחות והתכונות הנוספות של מנעולים חכמים.

מנעולים חכמים הם סוגי מנעולים מודרניים שעובדים עם שליטה מרחוק וקול. הם מבצעים הרבה יותר מסתם נעילת דלתות, הם מגיעים עם תכונות נוספות כגון גידור גיאוגרפי ויומני גישה, ומכאן שאתה יכול להציג את האנשים שניגשים לדלת שלך מעת לעת. כדי להשתמש במנעולים חכמים, תזדקק לקישוריות לאינטרנט אלחוטי או Bluetooth שיעביר אותות לסמארטפון שלך או לכל מכשיר אחר ממנו תוכל לנעול ולפתוח את הדלת מרחוק. היתרונות של המנעול החכם הם; הם נוחים וניתן לנעול או לפתוח אותם מרחוק. הבעיה במנעולים חכמים היא שניתן לפרוץ אותם בצורה דיגיטלית, והם יקרים יותר. צרו קשר עם מנעולן ברמת גן לקבלת מנעול מתים אמין ב 100% ומנעולים חכמים עבור הבית והמסחר.

סגור לתגובות על מנעולים ומפתחות פופולריים לדלתות

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן