אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בבלארוס

21 באוקטובר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

 

אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בבלארוס

 

סן פרנסיסקו, 20 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE) :

 

אנדרסן גלובל מגדילה את הפלטפורמה שלה במזרח אירופה עם ההוספה של חברת שיתוף פעולה REVERA, אחת מחברות עורכי הדין המובילות בבלארוס, ומרחיבה את הכיסוי של הארגון כשהיא מחזקת את דריסת הרגל שלה באזור.

 

החברה ממינסק שהוקמה ב-1998 מספקת דיני תאגידים, מסחר, ליטיגציה, עבודה, הגבלים עסקיים, נדלן וקניין רוחני, תוך התמקדות בשירותי מיסים ושירותים ללקוחות פרטיים. בניהולו של השותף המנהל דמיטרי ארחיפנקו, הצוות של ריברה שכולל יותר מ-50 עורכי דין מייצג כמה חברות רב לאומיות ומשתתף לעיתים קרובות בתהליך החקיקה בבלארוס. בנוסף, החברה הוכרה על ידי Chambers Europe, Legal 500, IFLR 100 ו-Best Lawyers.

 

"במשך יותר מעשרים שנה, החברה שלנו בנתה מוניטין מכובד על ידי המחויבות שלנו לאחריות ואי תלות, והיכולת שלנו לספק ללקוחות פתרונות הטובים מסוגם", אמר דמיטרי. "אנחנו מצפים לעבוד עם החברות החברות וחברת שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל בהמשיכנו לבנות ארגון גלובלי מוביל בשוק".

 

"דמיטרי והצוות שלו קובעים את אמות המידה לשירותים משפטיים בבלארוס וישלימו את היכולות הקיימות שלנו במזרח אירופה כדי לענות על הצרכים הגדלים של הלקוחות שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "שיתוף הפעולה הזה הוא ייצוג נוסף של המחויבות שלנו לספק שירותי מיסים ומשפטיים סינרגטיים באופן חלק בכל העולם. זה גם ציון דרך חשוב באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלנו באזור ומספק פלטפורמה מוצקה לצמיחה עתידית בהמשיכנו להתרחב מזרחה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-208 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אנשי קשר:

 

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

 

מקור: Andersen Global

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בבלארוס

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן