הגיע הזמן לוותר על חשבוניות ידניות ולעבור לחשבוניות דיגיטליות

1 באוקטובר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות דיגיטלית

לא קיים עוסק מורשה או פטור ולא קיימת חברה אשר אינם מכירים את המושג “חשבונית מס”. את החשבוניות הללו מוציאים עסקים לעשרות ולמאות, בכל עסקה שיוצאת אל הפועל ובכל תשלום בגין סחורה או שירות. אבל עדיין, לא כל עסק, לא כל עוסק מורשה ולא כל עצמאי או חברה מודעים לכך כי העתיד כבר כאן.

במקום להפיק חשבוניות באופן ידני, אפשר כיום ללא כל קושי להפיק חשבונית דיגיטלית באינטרנט. להלן נבין מהם היתרונות שבכך ומדוע בעתיד הלא רחוק, כמעט ולא נראה את החשבוניות הידניות.

כבר לא צריך ניירת מסורבלת

כאשר עסק כזה או אחר, עצמאי, עוסק כלשהו או חברה מחליטים לוותר על פנקסי החשבוניות המוכרים, ההשלכות ניכרות לעין תכף ומיד. כאשר עוברים לעבוד עם חשבוניות מס דיגיטליות מגלים כהרף עין שלא צריך להתעסק עם כל אותה ניירת מסורבלת.

אפילו עסקים קטנים למדי שנהגו למלא קלסרים רבים בכל מיני סוגים של ניירות, חשבונות, קבלות, חשבוניות ומסמכים אחרים, ייווכחו לדעת כי ניתן לבטל יותר ויותר מכל אותם מסמכים כאשר השאיפה היא שבהמשך כל החומר הרלוונטי מבחינה חשבונאית יהיה שמור בענן או באופן דיגיטלי אחר. נמאסו עליכם הררי הניירות? אין זה הדבר היחיד שתרוויחו ממנו כאשר תעברו לחשבוניות דרך תוכנת הנהלת חשבונות וניהול עסק.

פשוט ממלאים ושולחים און ליין

כמעט כולנו רגילים כיום לעבוד בסביבה וירטואלית, כאשר כתיבה בעט או עריכת רשימות בפנקס ועיפרון הפכו למיושנים ולבלתי קיימים כמעט. אם אתם מוצאים את עצמכם עדיין רושמים עבור לקוחותיכם חשבוניות מס ידניות בשיטת שלושת העותקים, אתם לא צריכים הרבה בכדי לשנות את התמונה. במקום להזמין שוב ושוב פנקסים מודפסים, במקום למלא אותם פעם אחר פעם בפרטים בכתב יד, יש אלטרנטיבה. בעזרת חשבוניות מס דיגיטליות ניתן להקליד את כל מה שצריך באמצעות המחשב והרשת. אפשר לעשות זאת אפילו באמצעות גלישה בטלפון הנייד, שכן הכל נגיש דרך האינטרנט.

מכיוון שעסקים ועצמאיים מרבים להפיק חשבוניות ללקוחות קבועים, הפתרון הזה מתברר כיעיל אפילו הרבה יותר. כל לקוח קבוע תצטרכו להכניס למערכת באופן חד פעמי, כך שחוץ ממילוי של סכום התשלום ואולי מספר מילים לתיאור העסקה – לא צריך למלא למעשה שום דבר נוסף.

פשוט – ממלאים ושולחים און ליין. כי המשלוח נעשה באופן ממוחשב לחלוטין, באמצעות הדואר האלקטרוני. לא חייבים להדפיס את חשבונית המס, ולא צריך לחתום על המסמך. רשות המיסים התירה את השימוש במערכות להפקת חשבוניות באינטרנט – זה נכון, זה חוקי, זה יעיל וזה גם זול.

כל כך פשוט לחסוך זמן ומשאבים

שירותי מערכות שונות לניהול עסק און ליין מציעים ניהול חשבונות מתקדם וחכם, תוך שימוש בטכנולוגיה משוכללת, ומאפשר ללקוחות להפיק בקלות חשבוניות מס דיגיטליות. זוהי הדרך לחסוך זמן עבודה משמעותי, כמו גם כסף רב. זוהי הדרך שמאפשרת לוותר על רכישת פנקסי חשבוניות שכן הכל מצוי למעשה במחשב שלכם. אין כל צורך בתוכנה, התפעול נעשה לאחר הרשמה פשוטה והמחירים – מפתיעים.

אין מדובר בפתרון המתאים רק לחברות גדולות שצריכות להפיק מספר רב של חשבוניות מסוגים שונים בכל חודש; מדובר בשירות משתלם לכל בית עסק. מכיוון שההפקה היא ממחושבת באינטרנט, אין זה משנה למערכת אם אתם זקוקים לחשבונית אחת ביום או לשלוש מאות. מכיוון שאין עלויות הדפסה וגם אין עלויות משלוח, מחיר השירות הינו נטו. אפשר לטעון שזוהי נטו נוחות ונטו חיסכון לבעל העסק.

סגור לתגובות על הגיע הזמן לוותר על חשבוניות ידניות ולעבור לחשבוניות דיגיטליות

מאת:

פרסם באתר כ - 19 מאמרים.

.

דילוג לתוכן