לרציניים בלבד: 5 רעיונות להצעת נישואין רומנטית

20 ביולי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

החלטת שזה זה, אתה עוד רגע הולך לבחור טבעת אירוסין ולא מצליח להפסיק לדמיין איך הילדים שלכם יראו? שיהיה בשעה טובה! אין ספק שמדובר באחד הרגעים יותר מרגשים בחיים של זוגות ושל כל אדם בעצם, השלב בו עוברים לחיות חיים זוגיים ומשותפים ובונים ביחד בית בישראל. עוד צפויים לכם הרבה ארגונים לקראת האירוע עצמו וגם לאחר מכן בחייכם המשותפים, אבל שנייה לפני שאתה הולך לבחור מתוך מגוון של טבעות אירוסין, קבל כמה רעיונות מקוריים להצעת נישואין לא שגרתית והכי חשוב, רומנטית ומרגשת!

חדר בריחה

הטרנד המגניב הזה שפרץ אל חיינו בסערה הוא דרך מעולה להצעת נישואין מיוחדת ושונה. אפשר לבקש מבעל המקום שהחלק האחרון בפאזל יחשוף טבעת אירוסין יפה ומרשימה שתפתיע את בת הזוג שלך שלא תצפה לזה בשום צורה. אפשר בסוף המשחק גם להזמין את החברים והמשפחה לבוא ולשמוח אתכם!

ספורט אתגרי 

אם שניכם מחובבי הז'אנר, זה יכול להיות אחד הרעיונות המיוחדים. זה יכול להיות בצלילה, עם שליפה של טבעת אירוסין בעומק של 30 מטר כשלידכם כרישים ודגים, זה יכול להיות בזמן או אחרי צניחה כשכל הגוף מוצף באדרנלין או בכל ספורט אחר שאתם מחבבים. רק שימו לב להיזהר, טבעות אירוסין רבות הלכו לאיבוד בהצעות כאלה וחשוב לשמור אותן במקום בטוח.

קמפינג לאור כוכבים

אין דבר יותר רומנטי מהטבע במלוא הדרו, כשאתם צמודים ליד מדורה שמחממת וצופים על השמיים זרועי הכוכבים. רגע שכזה הוא מושלם בשביל לשלוף טבעת אירוסין ולבקש את ידה של אהובתך, רק אל תשכח לדאוג מראש לכל הדברים שנחוצים בקמפינג כמו אוהל, שק שינה, אוכל ואביזרים לבישול הארוחה הראשונה שלכם בתור זוג מאורס.

שיט חלומי 

הים הוא בלי שום ספק אחד המקומות הכי רומנטיים שקיימים, ואם בא לשדרג את ההצעה הרגילה על החוף, אפשר לגמרי להציע בשיט רומנטי בלב ים. איך עושים את זה? שוכרים סירה או יאכטה קטנה וגם מישהו שיודע להשיט אותה, דואגים לאוכל, יין ופינוקים, וברגע הכי מתאים בנקודה מרוחקת, שולפים טבעת אירוסין יפה ומרשימה.

משחק כדורגל

אם אתה חובב ספורט וכדורגל בפרט, והיא מנסה לזרום איתך בדרך כלל, אין סיכוי שהיא תחשוד שאתה הולך להציע לה דווקא במשחק. שלוף את טבעת האירוסין במחצית, תהנה מהתשואות והשמחה של שאר האוהדים ואולי אפילו תופיעו על המסך באיצטדיון ואולי גם בטלוויזיה.

סגור לתגובות על לרציניים בלבד: 5 רעיונות להצעת נישואין רומנטית

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן