הילד ננעל באוטו?

13 ביולי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בטיחות ובטחון

הרכב ננעל והילד בפנים?

זה לא מחייב שבלבד הורים שוכחים נועלים בטעות את הילד ברכב; זה קורה בייחוד שהקטנטן נמצא לבד. זמן עבודה קדחתני, דואג למהלך יום תקין או התנהלות התנהלות יומיומיות בעולמנו המייגע הזה, מסיח את דעתו ברגע חפוז של אבא ערני בדרך כלל, ילדון סקרן שנמצא במגרש מחליט להיכנס לאוטו לא נעול ונעל עצמו בשגגה בפנים.

תרחישים אלה יכולים לקרות גם בייחוד לערניים ביותר שיש. הדבר העיקרי בו נוכל להילחם. להלן קצת טיפים שיועילו לכם להיחלץ עם סוג כזו של תרחיש.

לא להילחץ כלל
עדיף להיות שלווים ודחף מחשבות שליליות בכל עת שהנך בסיטואציה הקשה.  ופחדים ויש בזבוז זמן יקר ומסוגלים להביא לטעות נוספת. הטמפרטורה בחלל הרכב של האוטו מטפסת במהירות, בייחוד שהטמפרטורה בחוץ נראית נוחה. כמופיע בתחזית מזג האוויר החום במכונית מסוגלת לעלות ל 70 מעלות בצל , ובמהירות של עשר דקות, הרוב העיקרי מהטמפרטורה של האוטו מזנק. התינוק חום גופו עולה יותר מ4 פעמים בהשוואה למבוגר. זה עלול להכניס את ילדכם לעליית חום קשה ומסוגל להביא למוות לו יהיה במצב זה הרבה זמן. ולכן חובה בפעולה מידית, ראה את כל המשאבים הנמצאים לפניך בסביבתך בעת שאתה מזעיק סיוע.

חייג פורץ רכבים זמין תמיד
במידה וטרם מצאת זמינות כלשהו לשחרור התינוק, טלפן מיד לפורץ רכבים חירום בנתניה ממנעולן בנתניה. בד"כ הנזקקים לוקחים המלצתם על ידי המשטרה לנפץ את אחד החלונות האוטו ללא שירות על מנת לא להסתבך עם הקושי שבזה. חלף לא מעט עד שאדם כל שהוא יתאפשר לו להיזעק אליהם למקום. מנעולן רכב יכול לפתוח את רכבכם ללא שום נזקים שהם יפתחו את דלת המכונית שברשותכם בשביל להציל את חיי הילד הנעול.

שירותי מנעולנות 24/7 גם בנס ציונה הם מומחים לשירותי הצלת פעוטות באופן בהול בסכום הוגן. מנעולן בנס ציונה מסביב לשעון ביממה מחברתנו מאובזר כל הזמן כלי עבודה איכותיים מהטובים שיש לפי תקנים מחמירים עכשוויים בשביל לתת לך זמני שירות מהירים ומיומנים.

הצוות המוסמך שלנו גם מסייע, אם אתה נקלעת עם סיטואציה זו, אז נסה לקרר את חלון האוטו שברשותך על מנת להשפיע את טמפרטורת הרכב. אם שום גורם לא יכול לבוא עבורך במיידית,בהנחה אם העזרה לא הגיעה, אנא נפץ את חלון הדלת באופן מיידי.

חייג אילנו וקבל שירות מנעולנות 24 שעות בכל הארץ

סגור לתגובות על הילד ננעל באוטו?

מאת:

אייל שירותי פריצה ומנעולנות מספקת שירותי מנעולנות מתקדמים 24/7 בכל חלקי הארץ

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן