צמחיה מלאכותית ללובי לשדרוג המראה והיוקרה

14 ביוני 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה גינון

בשנים האחרונות בניינים רבים הפכו הרבה יותר מטופחים ביחס לאלו שהיו בעבר, בעיקר בכל הקשור ללובי הכניסה לבניין, כאשר בד"כ מדובר בבנייני מגורים גבוהים בשכונות חדשות ומודרניות עם זוגות צעירים בעלי מודעות לעיצוב פנים וחוץ.

הלובי של כל בניין שכזה הוא למעשה בעל משמעות רבה בכל הקשור ליוקרה אותה משדר הבניין ולערך שהוא מוסיף לשווי של כל דירה הנמצאת בו. כאשר נכנסים ללובי יפה, מטופח ובעל מראה יוקרתי, אנו משליכים מכך גם על רמת הדיירים המתגוררים באותו הבניין וגם על האיכות הגבוהה של הדירות שיש בו.

אחד האלמנטים המובילים בהוספת יוקרה ומראה מודרני לכל לובי של בניין הוא באמצעות עציצים גדולים ומעוצבים המכילים צמחיה מלאכותית יוקרתית המקבלת את פני העוברים ושבים בלובי של הבניין.

צמחיה מלאכותית ללובי היא פתרון נפלא להשבחת חלל הלובי ועדיפה באופן ניכר על צמחיה שאיננה מלאכותית. בין הסיבות לכך שהיא עדיפה:

  • תחזוקה שוטפת – אין צורך להשקות, לדשן או לגזום צמחיה מלאכותית וכמובן שצמחיה טבעית דורשת טיפול שוטף לעתים על בסיס יומיומי עבור חלק מהצמחים.
  • ניקיון – בצמחיה מלאכותית אין עלים שנושרים או חול שמתפזר ומלכלך את הסביבה כפי שעלול לקרות עם צמחיה טבעית. כמו כן חרקים ומזיקים שונים אינם נמשכים לצמחיה מלאכותית בלובי כפי שהם נמשכים לצמחים רגילים וגם סוגיה זו חשובה ביותר.
  • עמידות לאורך זמן – אחד היתרונות המרכזיים של צמחיה מלאכותית ללובי היא העובדה שמדובר במוצר מלאכותי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות ואין צורך להחליף את הצמחייה כל כמה חודשים או אחת לשנה כפי שנהוג בצמחים מן הטבע.
  • מגוון צמחים ענק – למעשה צמחיה מלאכותית ניתן להזמין מקטלוג הכולל דוגמאות צמחים מכל העולם וללא תלות במזג אוויר, אור שמש או עונה בשנה. המגוון רחב הרבה יותר וניתן למצוא צמחיה מלאכותית ללובי שבדיוק מתאימה עבורכם.

כל נקודות המפתח הללו מכריעות לטובת צמחיה מלאכותית ללובי ביחס לצמחיה שאיננה מלאכותית אבל אין מדובר רק בלובי של הבניין. במבנים רבים ניתן למצוא כיום גם צמחיה מלאכותית לגינה או צמחיה מלאכותית למשרד שמחליפה חלק ניכר מהצמחייה הטבעית.

לעתים מדובר בגינה קטנה בכניסת הבניין ושם מציבים כמה צמחים מלאכותיים בגינה שמקבלת את פני העוברים ושבים לפני או אחרי שהם בלובי הבניין ולעתים מדובר על גינה גדולה יותר לשימוש דיירי הבניין, בה מתקינים דשא מלאכותי וסביבו אדניות ועציצים עם צמחיה מלאכותית לגינה כדי להעניק מראה יוקרתי ומודרני לכל סביבת הבניין.

כאן חשוב לבחור צמחים מלאכותיים עמידים לשמש ולפגעי מזג האוויר הרבה יותר מאלו שבוחרים ללובי הבניין כיוון שמדובר בצמחים מלאכותיים החשופים לכל אלו.

צמחים מלאכותיים ללובי או גינה של בניין תוכלו למצוא באמצעות קטלוגים שמפיצות חברות העוסקות בתחום זה.

סגור לתגובות על צמחיה מלאכותית ללובי לשדרוג המראה והיוקרה

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן