למה הרחקת יונים זה עסק יקר ?

21 במאי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

הפעם נגלה לכם למה הרקחת יונים זה עסק יקר, וגם איך אפשר להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות בהרבה פחות כסף :

אחת הסיבות שאנשים סובלים מבעיית יונים, היא בגלל שכל מיני שיטות להרחקת יונים הן מאוד יקרות, הפעם נסביר למה השיטות האלו כל כך יקרות, כמה הן יעילות ונותנות מענה לבעיית היונים, וגם איך אפשר לבצע הרחקת יונים מבלי להשקיע עשרות אלפי שקלים.

הסיבות בגללן הרחקת יונים היא יקרה :

עלויות נלוות גבוהות מאוד

הסיבה הראשונה בגללה הרחקת יונים היא כל העלויות הנלוות שיש מסביב, בגלל שמדובר על עבודה בגובה קיימים ביטוחים מאוד יקרים שמגיעים לאלפי שקלים בשנה.

בנוסף הרחקת יונים הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר וזה בגלל הסכומים הגבוהים שיש בתחום, הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס לתחום זה מה שגורם לתחרות מאוד גבוה, ובהתאם לתחרות גם עלויות הפרסום עולות.

את כל העלויות הגבוהות האלו מעמיסים אותן באופן ישיר על המחיר אותו אתם כלקוחות משלמים.

סיכון גבוה :

למרות כל דגשי הבטיחות עלהים כל מרחיקי היונים מקפידים, עדיין קיימת סכנה מאוד גדולה בעבודה, כל אחד יהיה מוכן לקחת את הסיכון הפיזי שקיים בסוגי העבודות האלו אם הרווח הכלכלי לא מצדיק אותן.

ציוד יקר :

אמנם הציוד בו משתמשים במהלך העבודה (כלומר הרשת והתופסנים) הוא לא ציוד יקר מאוד, עדיין הכלים להתקנה בהם משתמשים הם כלים מאוד יקרים, זה אומר מקדחות יקרות לעבודה וקדיחה בבטון של בניין, התקנה בתוך מסתורי כבסיה ועוד.

עבודה פיזית :

העובדה היא פיזית ומאוד קשה, היא גם לא נגמרת בהמון מקרים בתוך יום אחד, מדובר על עבודה מאוד ממושכת וארוכה, הכוללת פיזיות שנדרשת בכדי להתקין את הרשתות נגד יונים.

סגור לתגובות על למה הרחקת יונים זה עסק יקר ?

מאת:

פרסם באתר כ - 181 מאמרים.

.

דילוג לתוכן