מהם היתרונות של חשבוניות דיגיטליות אונליין לבעלי עסקים ועצמאיים?

13 באפריל 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תוכנה

עסקים רבים עוברים מדי יום לשימוש בחשבוניות אונליין המופקות באינטרנט. מדובר בעסקים וותיקים ובעסקים חדשים כאחד וזאת מכיוון שלחשבוניות אונליין יש יתרון אדיר וזה לא משנה מה סוג העסק שלך ואיפה אתה ממוקם על מפת העולם העסקי.

לחשבונית אונליין יש הרבה יתרונות וננסה למנות כמה מהם.

חשבוניות אונליין חוסכות לך זמן וכסף

קודם כל, כל העניין הזה שכרוך בהדפסת חשבוניות מס ידניות, ביול חשבוניות, שליחה בדואר, שליחה חוזרת ללקוח שטוען שלא קיבל את החשבונית בדואר, הדפסת העתקי חשבוניות מס, העברת העתקי חשבוניות מס למנהל החשבונות או לרואה חשבון… כל זה – עולה כסף ולפעמים הרבה מאוד. אנחנו בכלל לא מדברים על כוח האדם העודף שצריך להחזיק כדי להרים את כל האופרציה המורכבת הזו.

שימוש בחשבוניות אונליין המופקות באינטרנט מאפשר לכם לשלוח את החשבוניות האלקטרוניות באימייל, ללא עלות נוספת. זה גם מאפשר מעקב נוח יותר כי משלוח במייל מזכיר קצת שליחה בדואר רשום וזאת בגלל שבמערכות לניהול עסק יש היסטורית צפייה בחשבוניות אז פתאום אתה בקונטרול על כל מה שקורה עם החשבוניות האלקטרוניות שלך. לקוח טוען שלא קיבל? אתה תמיד יכול לבדוק.

חשבוניות אונליין מייעלות מאוד את תהליך הגביה

קודם כל מחכים פחות זמן עד שהחשבונית הדיגיטלית מגיעה ללקוח. חשבוניות אונליין מגיעות ברשת – ישירות לאימייל (עם חתימה דיגיטלית, כך שהמשתמש יכול להשתמש בהן לדיווח המע"מ שלו). זה אומר שברגע ששלחת את החשבונית הדיגיטלית היא כבר אצל הלקוח. באמצעות חשבוניות אונליין אפשר לאפשר ללקוח לשלם לך מידית ובכך לחסוך מעצמך את כל התהליך הזה של המתנה לצ'ק בדואר, הפקדת הצ'ק בבנק וכו'.

אם לקוח טוען שלא קיבל אפשר להעביר לו את חשבונית המקור, אונליין, תוך שניות ספורות! זה בגלל שכל חשבונית מס ממוחשבת שיש לה חתימה דיגיטלית – יכולה לשמש כחשבונית מקור. זה חוסך ימים רבים של המתנה!

חשבוניות אונליין לא הולכות לאיבוד

במערכות להנהלת חשבונות גם לקוחות שנרשמים להתנסות נכנסים מידית למערכת הגיבויים של התוכנות וכל מסמך שהם מוציאים מידית נשמר במערכות לפחות למשך 7 שנים. אין דבר כזה לאבד. הגישה למסמכים שכבר הוציאו התוכנות היא קלה ופשוטה ובכל רגע נתון אפשר למצוא כל מסמך, לא משנה באיזו שנה הוצאנו אותו. הכול במאגר החשבוניות האלקטרוניות שלך.

נגלה לכם סוד קטן, החשבוניות האלקטרוניות שלכם יישמרו במערכות לניהול עסק אפילו ליותר מ-7 שנים כך שאתם יכולים להיות רגועים.

חשבוניות אונליין חיות לנצח

חשבוניות אונליין לא נשרפות, נרטבות, נקרעות, מתבהרות, מתכהות, דוהות או סובלות מנזקי טבע אחרים. כמה פעמים קרה לכם שניגשתם לאיזו חשבונית ישנה שרציתם לראות ומצאתם שהיא דהויה עד לרמה שכבר לא מבינים דבר ממה שכתוב בה? לחשבונית ממוחשבת זה לא יכול לקרות.

חשבוניות אונליין זה ירוק

חשבוניות אונליין לא צריך להדפיס. אפילו הלקוח שלכם שמקבל את החשבונית לא חייב להדפיס אותן. הלקוח יכול להעביר כל חשבונית אונליין ישירות למנהל החשבונות שלו והוא מצדו גם לא צריך להדפיס אותה. תחשבו כמה עצים אנחנו מצילים יחד כל שנה!

טוב, נראה שהמסר ברור. אין כמו חשבוניות אונליין. ואפילו לא סיימנו למנות את כל המעלות של העניין הזה של חשבוניות אונליין…

עושה רושם שהיתרון היחידי של חשבוניות ידניות על נייר הוא שזה מאפשר לנו להתאמן על כישורי השימוש שלנו בעט ואימון קל לשורש כף היד, לא?

סגור לתגובות על מהם היתרונות של חשבוניות דיגיטליות אונליין לבעלי עסקים ועצמאיים?

מאת:

פרסם באתר כ - 19 מאמרים.

.

דילוג לתוכן