מתי אין להשתמש בויאגרה

13 באפריל 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בריאות גברים

תיאור: ויאגרה 100 מ\"ג – תרופה המשפרת את הזקפה אצל גברים. החומר הפעיל של ויאגרה הוא סילדנאפיל העובד רק עם גירוי מיני.

אופן היישום: 30 דקות לפני האינטימיות הנטענת, עליך לקחת טבליה אחת של ויאגרה 100 מ\"ג ולשתות הרבה מים. מותר לחלק את הטבליה לחצי ולהקטין את המינון ל 50 מ\"ג. בהיעדר התוויות נגד, ניתן להשתמש בתרופה מדי יום.

ויאגרה מחיר:

שם מינון כמות מחיר
ויאגרה 25 מ”ג 4 באתר ויאגרה מנס קלאב
ויאגרה 50 מ”ג 4 באתר ויאגרה מנס קלאב
ויאגרה 100 מ”ג 4 באתר ויאגרה מנס קלאב

 

מדוע הויאגרה לא השפיעה עלי?

הסיבה לויאגרה לא עובדת על גברים מסוימים

אם יש לך שאלות, ברצונך לקבוע פגישה לפגישת ייעוץ או לקבל חוות דעת ממומחה עצמאי, אנא פנה אלינו:

ויאגרה מנס קלאב

ויאגרה לא עוזרת לכולם. חשוב גם לזכור כי ויאגרה עשויה לא לעבוד בפעם הראשונה שתיקח אותה. לכן, לפעמים אתה צריך לתת לה סיכוי ולנסות כמה פעמים לבדוק אם היא עובדת.

אל תשכח שוויאגרה אינה גלולת קסם, אלא תרופה המגדילה את זרימת הדם לאיבר המין. לצורך הופעת הזקפה יש צורך בגירוי נוסף על ידי בן הזוג או לגירוי עצמי (אוננות).

ויאגרה מידע

הסיבה לכך שהויאגרה יעילה עבור רבים, אך עדיין לא עבור כולם, נעוצה בהבדלים הגנטיים בין אנשים. ההבדלים הגנטיים הם שקובעים את תגובת הגוף, ובמיוחד את כלי הדם, לוויאגרה.

אצל גברים שמנים לרוב יש רמות טסטוסטרון / אסטרוגן נמוכות, מה שמקשה על זקפה. לירידה במשקל מומלץ שילוב של תזונה ופעילות גופנית. אך אם עלו בעיות בזקפה על רקע רמת הורדת טסטוסטרון, נדרש טיפול באיזון טסטוסטרון.

לפני נטילת ויאגרה ובחירת המינון, יש לשלול גורמים שיכולים להשפיע על יעילות התרופה או להשפיע לרעה על גופו. לשם כך, ההוראות לממריץ עוצמה מכילות את הכללים לשימוש בתרופה:

לפני השימוש הראשון עליך לעבור בדיקה רפואית. חשוב לקבוע במדויק את הגורמים לבעיות זיקפה על מנת להבין אם הויאגרה תהיה יעילה במקרה הספציפי הזה. בנוסף, הבדיקה תגלה פתולוגיות נסתרות שהן התוויות נגד לשימוש בטבליות לעוצמה.

אין ליטול בלי לרשום רופא. אם לגבר יש הפרה של מערכת הלב וכלי הדם או דרכי העיכול, שימוש בלתי מבוקר במעצבי עוצמה יכול להוביל להידרדרות קריטית בבריאות. מאותה סיבה, אינך יכול לשלב באופן שרירותי את הויאגרה עם תרופות אחרות.

אל תשתמש אם יש התוויות נגד. אלה כוללים גיל שמחוץ לטווח 18-1869, כיבים במערכת העיכול, מחלות כבד וכליות קשות, שבץ מוחי, התקף לב, סבלו לפני פחות משישה חודשים, כמו גם עיוותים ופגיעות באברי המין שלא הושלמו.

אל תחרוג ממינון יומי של 100 מ\"ג. כאשר מגדילים את החלקים הנצרכים של המעכב, יעילות התרופה לא תגדל והסיכונים לתגובות לוואי יגדלו.

אין לקחת עם מזון שומני. ליפידים משתלבים עם סילדנאפיל, המפר את ספיגת הוויאגרה. כתוצאה מאינטראקציה זו, יעילות התרופה מופחתת ב- 50-70%. מאותה סיבה, מומלץ ליטול את התרופה על בטן ריקה.

הגבל את צריכת האלכוהול. מינונים קטנים של אלכוהול אינם משפיעים על התכונות המגרה של התרופה. חלק של עד 5 מ\"ל אלכוהול לכל 1 ק\"ג ממשקלו של הגבר נחשב למקובל. קח ויאגרה עם מנות גדולות של אלכוהול אסור. אחרת, חוזק התרופה יורד ל -0 והסיכונים להתקף לב עולה פעמים רבות.

אם עלו תגובות שליליות קשות של הגוף, יש לנטוש את השימוש בתרופה. בין תופעות הלוואי של ויאגרה ניתן לציין ירידות לחץ, טכיקרדיה, עילפון, ראייה מטושטשת, הפרעות במעי. ככלל, ההשפעות השליליות הן קלות ועוברות במהירות. אם התסמינים השליליים נמשכים יותר משעתיים, יש להתייעץ עם רופא.

סגור לתגובות על מתי אין להשתמש בויאגרה

מאת:

ויאגרה מחיר, סיאליס מחיר

פרסם באתר כ - 3 מאמרים.

.

דילוג לתוכן