למה לבחור במשרדים ניידים עבור העסק שלך?

18 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים אחר

בשוק הנדל"ן של היום קשה למצוא פתרונות איכותיים של תוספת מבנה לעסק במחירים הנגישים לכל כיס. המציאות המצערת היא שחלק גדול מבתי העסק הקטנים נאלצים להשקיע נתח משמעותי מההכנסות שלהם בהשכרה של משרד, מה שמונע מהחברה להתפתח, לגדול ולהעסיק אנשים נוספים. משרדים ניידים מאפשרים לצמצם עלויות השכרה ולקבל מבנה המותאם בדיוק לצרכי העסק.

ממה עשויים משרדים ניידים?

משרדים ניידים עשויים ממכולה שעברה ניקוי ושיפוץ יסודיים. המבנה ניתן לתכנון והתאמה עיצובית לפי צרכיו ודרישותיו של הלקוח. המשרדים מגיעים במספר גדלים שונים וכוללים חיבור לחשמל ומים, שירותים מודרניים עם כיור ואסלה מחרסינה, מטבחון עם מקרר, מקלחת עם ראש טוש ומדפים, מזגן ועוד.

מהו הליך ההקמה והאם זה בטיחותי?

המשרדים קלים יחסית לבנייה, שינוע והקמה ואינם מצריכים אישורים ביורוקרטיים מסובכים. עובדה המאפשרת לחסוך טרטור וזמן יקר. ההקמה, החיבור לחשמל ולמים, נעשים בפיקוח צמוד של מהנדס, חשמלאי מוסמך ואנשי מקצוע נוספים על מנת להבטיח כי כל כללי הבטיחות נשמרים.

לאילו פרוייקטים המשרדים נועדו?

המשרדים מתאימים לפרוייקטים זמניים וארוכי טווח ונמצאים בשימוש בתחומים מגוונים. לרוב נראה את המבנים בשימוש בקרב:

אנשי עסקים מתחילים המעוניינים לפתוח משרד חדש בתקציב מצומצם.

ירידים, פסטיבלים ושווקים.

אולמות תצוגה.

משרדי מכירה וביתנים.

עמדות שמירה.

הפקת סרטים, פרסומות ועוד.

המבנים נונים מענה הן לפרוייקטים זמניים והן לפרוייקטים קבועים. חברות המעוניינות בהקמה של פרוייקט זמני יבחרו לרוב באפשרות של מבנים ניידים להשכרה, בעוד עסקים המחפשים משרד קבע בוחרים לרוב באפשרות של קניית המבנים.

סגור לתגובות על למה לבחור במשרדים ניידים עבור העסק שלך?

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן