חמישה מקרים שבהם אתם צריכים מנעולן 24 שעות ביממה

12 באפריל 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כללי

כשאתה אתם חוזרים מטיול ואיבדתם את המפתחות שלכם

כולנו מאבדים מפתחות מפעם לפעם. חלקנו מחזיקים מפתחות רזרבה אצל המשפחה או השכנים.

בו נאמר שחזרתם עכשיו מטיול ארוך, ואתם פשוט לא יכולים למצוא את המפתחות שלכם בשום מקום. זה יכול להיות המפתחות לרכב או המפתחות לבית, או שניהם. מה אתם עושים?

כנראה שאתם צריכים להתקשר למנעולן שעובד 24 שעות ביממה. אם השעה שלוש לפנות בוקר, המשפחה או החברים שלכם עשויים לא להיות שמחים לקבל ממכם שיחת טלפון בשעה מאורחת.

כשהדברים נראים שמישהו פרץ לביתכם 

במקרה כזה, תרצו להחליף את המנעולים שלכם במיידי. צרו קשר עם מנעולן ביפו המציע שירותי 24 שעות ביממה או שירותי חירום כדי לדאוג לכך מייד.

כאשר נעלתם את עצמכם מחוץ לרכב

אתם מציצים פנימה לתוך הרכב ומה אתם רואים? מפתחות הרכב שלכם על ריצפת הנהג! נעלתם את עצמכם מחוץ לרכב שלכם.

אל דאגה; זה קורה לעתים קרובות יותר ממה שאתם חושבים. מקרה שכיח מאוד וזו הסיבה למה מנעולנים עובדים 24 שעות ביממה. עליכם ליצור קשר עם מנעולן אבל לפני כן מומלץ לקרוא מחירון מנעולנים על מנת שתראו שאתם יכולים להרשות לעצמיכם את שירותו של המנעולן.

כאשר המפתח נשבר ונחצה לשניים

מה אם הפתח שלכם נשבר וכבר לא ניתן לפתוח את הדלת? מה אם המנעול גם כן עושה בעיה ומונע את כניסתכם לבית?

במקרה כזה, אל תעכבו. התקשרו למנעולן במיידי המספק שירותי חירום.

כאשר המפתח נשבר בתוך הצילינדר

זה תמיד מטרד כשזה קורה! לא רק שאתם מוצאים את עצמכם עם דלת שלא תיפתח (או כזו שלא תינעל), אלא שיש לך עכשיו חתיכת מתכת תקועה בתוך הצילינדר. מה אתם עושים? אם תנסו לתקן את זה בעצמכם, אתה עלול לגרום נזק נוסף לדלת שלכם. בתרחיש זה עדיף להתקשר למנעולן 24 שעות ביממה בכדי שיבצע לכם חילוץ מפתח שבור במנעול. האמינו לנו, ראינו כבר את הכל ולמנעולנים יש את הכלים הנכונים שיעזרו לכם.

סגור לתגובות על חמישה מקרים שבהם אתם צריכים מנעולן 24 שעות ביממה

מאת:

מחפשים פורץ מנעולים שעובד מסביב לשעון? חברת יוסי מנעולים 24 שעות. מציעה שירותי מנעולן תיקון והחלפת מנעולים לבית ולרכב בכל שעות היממה. התקשרו למספר: 050-5757888

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן