חיפוש דומיין בעברית – המפתח להצלחה שלך !

15 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פיתוח אתרים

חיפוש דומיין יכול להיות תהליך מתיש שכן מרבית הדומיינים המתאימים עבורכם סביר שנתפסו כבר בעבר ועל כן דומיין בעברית יכול להיות אופציה נפלאה עבור כל מי שמחפשים אחר דומיין מדויק עם שמם והעיסוק שלהם או תחום העניין שלהם באינטרנט.

חיפוש אחר שם מתחם, דומיין בשפת העם, המתאים בדיוק לצרכים שלכם ומתאר את תחום העיסוק או התחביב שלכם באינטרנט בצורה מושלמת הוא עניין שאינו פשוט כלל ועיקר. מדובר בתהליך שרבים מתחילים במחשבה כי שמות המתחם שחשבו עליהם פנויים וחופשיים לרכישה אך די מהר מבינים שלא כך הדבר והם נאלצים להתפשר על שמות מתחם שהם עיוות של אלו שרצו מלכתחילה.

מדוע קשה למצוא דומיין מתאים?

הבעיה באיתור של דומיין המתאים עבורכם היא מהסיבה הפשוטה שיש רבים אשר רכשו כבר את אותם דומיינים "טובים", אם לשימוש עצמי שלהם ואם למטרות מסחר בדומיינים, שכן הם יודעים שיש מי שירצו אותם בעתיד. דבר זה מביא לכך שמדי חודש נרכשים אלפי דומיינים בעלי סיומת "עברית" ובעולם כולו מדובר על מאות אלפי דומיינים בעלי סיומות "לועזיות" אשר נרכשים מדי חודש בחודשו.

בשל מצב זה חיפוש דומיין שחשבתם עליו כמתאים ביותר עבורכם אינו עניין של מה בכך, לא תמיד יביא את התוצאה המקווה שהוא פנוי לשימוש ולכן תיאלצו לחפש אחר דומיינים נוספים הדומים לזה המקורי שחיפשתם או שהם נגזרות שלו.

כיצד בכל זאת מוצאים שם מתחם רלוונטי?

הפתרון המקובל הוא באמצעות הוצאה של עוד ועוד סיומות דומיינים אפשריים בלועזית או הרחבת האפשרויות לרכישה של דומיינים בשפת המקור. הכוונה בשני אלו היא שאם חשבתם על הדומיין RitaLawyer.com והוא תפוס, אז תוכלו לחפש אחר RitaLawyer.net או RitaLawyer.lawyer וכדומה עד אשר תמצאו אחד המתאים לכם.

פתרון זה נח בעיקר לאמריקאים או מי שמבססים שם מתחם על בסיס שפה לועזית אך לישראלים זהו פתרון בעייתי שכן איש לא יאהב שאלו יהינו סיומות שם מתחם שהוא עושה בו שימוש.

עבור ישראלים, הפתרון השני, זה של חיפוש אחר דומיין בעברית, יעיל הרבה יותר. במקום אותו דומיין באנגלית שנמצא תפוס, אפשרי יהיה לחפש ואולי לרשום את הדומיין .co.ilריטהעורכתדין ובכך למצוא דומיין מדויק בעברית לצרכים שלהם ודומיין שהוא קליט לשימוש ופרסום בישראל.

חיפוש דומיין אינו עניין של מה בכך וחשוב להכין רשימה מסודרת של שמות דומיין שמדברים אליכם מראש ובסדר עדיפויות מדורג מראש. רצוי לבחור ברשימה התאמות של שמות מתחם בעברית ולועזית ולהתחיל בחיפוש. בהצלחה.

סגור לתגובות על חיפוש דומיין בעברית – המפתח להצלחה שלך !

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן