סי וי פול מייעצים לכם איך להתחיל עבודה חדשה ברגל ימין

26 במרץ 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פרסום באינטרנט

סי וי פול מייעצים לכם איך להתחיל עבודה חדשה ברגל ימין

הנה הגעתם לרגע, אחרי תקופה לא קלה של חיפוש עבודה: שלחתם קורות חיים, הלכתם לראיונות עבודה, מרכזי הערכה ומיונים . קבלתם מליון טיפים ועצות מאנשים סביבכם, וכמובן שהקשבת לטיפים כדי לשפר את הסיכויים שלך למצוא עבודה- סוף סוף הצלחת ומצאת עבודה חדשה!

כמו כל התחלה חדשה, גם תחילת עבודה חדשה מלווה בהמון חששות.

המומחים של סי וי פול רוצים לתת לכם כמה טיפים מעניינים לתחילת עבודה ברגל ימין.

  1. תגיעו תמיד בזמן! היום הראשון במקום עבודה הוא קריטי מאוד ליצירת הרושם הראשוני שלך . איחור על ההתחלה יכול לעשות רושם ממש גרוע גם על הממונים עליך וגם על חברי הצוות. חשוב מאוד לבדוק דרכי הגעה לפני הזמן, ולצאת מהבית הרבה לפני הזמן. אם אתה מגיע באוטו ברר את עניין הפקקים כמה ימים לפני וכך תדע מתי לצאת.
  2. לבוש- חשוב לבוא בלבוש מסודר , לא חשוף, הולם ומכובד. חשוב לבוא בצבעים רגועים ולא יותר מדי בולט. ממש כמו שאתם מגיעים לראיון עבודה- לבוש סולידי מסודר ונקי. חשוב מאוד ליצור רושם חיובי ולא להביא למצב שיגידו " מה הוא לובש? מה נראה לו?"
  3. פגישה עם הצוות והעובדים בחברה- תמיד עושים סיבוב הכרות עם העובדים שנמצאים בחברה. הצג את עצמך תמיד בנימוס ובחיוך נעים , הצג את התפקיד שלך וצור סמול טוק קטן עם האנשים. כמו כן, שאלו כל אחד מה תפקידו ושברו את הקרח .
  4. למידת התפקיד- חשוב שתשקיעו ותכתבו כל מה שמלמדים אתכם. חשוב שתשקיעו ותלמדו את התפקיד באופן הכי טוב שאתם יכולים. נסו לשאול כמה שיותר שאלות ולספוג כמה שיותר מידע.
  5. חפיפה- סי וי פול אומרים שהימים הראשונים הם ללמידת התפקיד החדש. הרעיון הוא שתלמד כמה שיותר ותנצל את הזמן הזה לצרכי למידה. הרעיון שתהיה חפיפה טובה, לימוד איכותי וזמן ללמוד את התפקיד על כל היבטיו. נצל זמן זה לכל שאלה ותזכור תמיד שמה שנראה לך כרגע מסובך , יהיה פשוט וקל עבורך בהמשך.
  6. אל תתייאש מהר- אם בהתחלה קצת קשה, הכל נראה מסובך, השעות ארוכות ואתה חושב שזה לא מתאים לך, תזכור שהכל יכול להשתפר והזמן עושה את שלו.

בהצלחה!

 

סגור לתגובות על סי וי פול מייעצים לכם איך להתחיל עבודה חדשה ברגל ימין

מאת:

פרסם באתר כ - 7 מאמרים.

.

דילוג לתוכן