לייזר טאג מציאות מדומה – הפתרון המושלם לפעילות מגבשת לצוות

24 במרץ 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות ובידור

פעילות גיבוש במציאות מדומה, לכל סוגי החברות והצוותים: לא משנה מה גודל החברה, לכל מנהל מפעל, או מנכ"ל של חברה קטנה חשוב שהעובדים שלו יעבדו בצורה מגובשת וצוותית.

חיפשתם פעילות מגבשת לצוות – הגעתם למקום הנכון! אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יגיעו לרמה הזאת בשגרת היום יום הכלכך שוחקת? כדאי לכם להבין מהו Tower Tag, וכיצד חוויה זאת יכולה לשפר את האווירה והתקשורת במקום העבודה שלכם.

לייזר טאג במציאות מדומה – חווית מציאות מדומה קבוצתית לצוותים וחברות

המשחק הזה – טאוור טאג – לייזר טאג במציאות מדומה, בדומה לפיינטבול או לייזר טאג רגילים , יכול להישמע ילדותי במבט ראשון, אך כאשר אנשים מבינים עד כמה הדבר יכול לתרום לצוות שלהם , ועד כמה נחוץ היום לכל אירגון , פעילות המשלבת ספורט,חוויה , אקשו אדרנלין, תקשורת ושיתוף פעולה ,מבינים עד כמה Tower Tag רלוונטי.

צריכים פעילות גיבוש לצוות העובדים?

אם אתם מנהלים עסק של יותר מ 4 עובדים, חשוב שתקחו בחשבון את האפשרות לפעילות גיבוש לעובדים – בדיוק באורך הזמן הנכון ובמחיר הנכון. מקמו את פעילות הגיבוש לצוות שלכם במיקום טוב יותר בסדר העדיפויות שלכם, במיוחד אם אתם חושבים על הצלחה וגיבוש לטווח הארוך. שיפור מוטיבציה של העובדים בעשרות אחוזים ומניעת שחיקה של העובדים הם רק חלק מהיתרונות המשמעותיים של פעילות קבוצתית מגבשת.

פיתוח צוות עובדים ותקשורת צוותית

אצלינו ב Tower Tag – לייזר טאג במציאות מדומה – הבינו את הצורך, ובנו מגוון פעילויות מותאמות במיוחד על מנת ליצור את השיתוף פעולה ואת החוויה של העובדים – מתוך צורך אמיתי לפעילות שהיא לא רק מגבשת, אלא מעבר. הפעילות אצלנו במתחם המציאות המדומה היא פעילות שמפתחת את צוות העובדים ומעודדת תקשורת בין אישית. אם גם אתם מתלבטים, יש לכם שאלות נוספות, או שאתם רוצים לסגור פעילות לצוות מהחברה שלכם, תוכלו ליצור עימנו קשר ונוכל להתאים לכם את הפעילות האופטימלית עבור החברה שלכם.

 

סגור לתגובות על לייזר טאג מציאות מדומה – הפתרון המושלם לפעילות מגבשת לצוות

מאת:

פרסם באתר כ - 3 מאמרים.

.

דילוג לתוכן