סי וי פול מציגים 8 טעויות מהותיות בריאיון עבודה

24 במרץ 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פרסום באינטרנט

סי וי פול מציגים 8 טעויות מהותיות בריאיון עבודה

מה לא מומלץ בכלל לעשות בראיון עבודה, טעויות שלא כדאי בכלל לעשות. סי וי פול מציגים לכם 8 טעויות ממש משמעותיות ששווה לשים לב לא לעשות.

  1. לדבר לא יפה על מקומות עבודה קודמים- אם תגיע לראיון עבודה ותכפיש מקום עבודה קודם זה ישר יכול ליצור רושם שלילי עליך ומעלה מחשבות כמו- אולי הוא ידבר גם עלינו ככה בהמשך? נסו להמנע מכך ולהתמקד בדברים החיוביים ונגיד אם תישאל אם סיימת לא יפה אז תענה תמיד בדיפלומטיות ונסה כמה שיותר להישמע חיובי ונעים.
  2. הופעה לא ייצוגית- אם תגיע עם בגדים מלוכלכים, שיער מבולגן ובהופעה מוזנחת ולא רהוטה תיצור באופן מיידי דחייה . חשוב מאוד להגיע ייצוגיים ומכובדים- הבגדים שלכם חייבים להיות מגוהצים ונקיים ואל תיראו כאילו אתם הולכים לים.
  3. התנהגות לא נעימה- אל תכנסו לראיון עם משקפי שמש על העיניים למשל, התנהגו בנימוס, אל תשבו באופן מזלזל ומרוח על הכיסא,
  4. מענה לטלפון באמצע ראיון- אל תעשו את זה בשום פנים ואופן. סי וי פול רוצים שתבינו שזה מראה על זלזול וחוסר נימוס ואין דבר שמראיינים יותר שונאים מחוסר כבוד . אם תביעו חוסר רצינות סיכוייכם עלולים לרדת באופן משמעותי ומועמדותך עלולה להיפסל באופן אוטומטי.
  5. חוסר ידע על התפקיד- חשוב להכין את עצמך ולפני ראיון העבודה. אל תגיע לריאיון כשאינך יודע לקראת מה אתה הולך. זו עלולה להיות טעות רצינית והמראיין יכול להתרשם שאתה בן אדם לא רציני שמגיע לראיון בלי לדעת כלום.
  6. חוסר עקביות בתשובות- חשוב מאוד לדעת מה רשום בקורות חיים ולענות תשובות שתואמות את קורות החיים שלכם. למשל שימו לב לשנים שרשמתם בקורות חיים כדי שלא תגיעו למצב שאתם עונים תשובה אחרת ממה שרשום בקורות חיים.
  7. חוסר סבלנות- עליכם להגיע רגועים ומלאי סבלנות לכל שאלה שתבוא. תהיו נחמדים ומנומסים ולא חוצפנים גם בעת ההמתנה לריאיון העבודה.
  8. אל תכנסו לחיים של המראיין ותתחילו לשאול אותו שאלות על חייו הפרטיים. שמרו על דיסטנס וכבוד למעמד של המראיין ותנסו לא לגלוש לשיחות פרטיות ושאלות חודרניות.

 

בהצלחה!

סגור לתגובות על סי וי פול מציגים 8 טעויות מהותיות בריאיון עבודה

מאת:

פרסם באתר כ - 7 מאמרים.

.

דילוג לתוכן