סי וי פול מייעצים איך לחזור לעבודה אחרי החגים

5 במרץ 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תעסוקה (דרושים)

סי  וי פול מייעצים איך לחזור לעבודה אחרי החגים

יש תקופה של חגים שכמו שכולנו יודעים היא ארוכה ומלאת חופשים וזמן פנוי מהעבודה. זה הזמן להנות מהחופש וקצת שקט מהעבודה ומהשגרה הארוכה שלנו. חגי תשרי צפופים ויוצא לכולנו חופש ארוך מלאי חגים וימים ללא עבודה. רובנו בזמן הזה מנצלים את הזמן ונהנים מהמשפחה, בילויים עם הילדים, יציאות ואטרקציות. התחושה בחודשים האלה מדהימה והחופש ממלא אותנו בתחושת אושר ואופוריה. השאלה הכי גדולה שעולה היא איך לחזור לעבוד אחרי תקופה כזו של חופש? איך חוזרים לשגרה הקבועה והשוחקת.? איך עושים את זה בתחושה הקלה ביותר?   אתר סי וי פול רוצה לעזור לכם לחזור לשגרה בצורה הכי כיפית וקלה.

לכל חופשה יש סוף

זה בדיוק העניין, יש חופש והוא מגיע לסוף וצריך לחזור לעניינים ולשגרה. אנחנו עובדים כל השנה ונשחקים כדי שבימי החופש נוכל להנות מהזמן הפנוי ולצאת לבילויים. הרעיון הוא לקבל את העניין הזה בהבנה ולהודות על כך שיש לנו עבודה שאנחנו יכולים לחזור אליה בכלל. בקיצור, לשמור על אופטימיות ושמחת חיים גם כאשר חוזרים לעבוד.

היום הכי קשה הוא היום שאחרי

היום הראשון שאחרי החופשה הוא הכי קשה – קמים מוקדם, חוזרים ללוז הצפוף, מפעילים את הראש ומקבלים הוראות מהבוס שוב. העצה של סי וי פול היא להירגע, לעשות סדר במשימות ולחשוב איזה משימות יותר לחוצות ואיזה משימות יותר קלות שלא דורשות התייחסות באותו רגע. הרעיון הוא להכנס לשגרה לאט לאט ולא ישר לחזור לטירוף של עבודה.

שתפו את החברים בעבודה בחוויות שלכם

תקופת החגים רצופה חוויות ומלאת סיפורים ופעילויות שעשיתם כמו- על האש, ארוחות משפחתיות, מפגשים חברתיים. תקופה זו יכולה להיות נפלאה ולתת לכם זיכרונות מתוקים וחוויות לכל החיים. כשחוזרים מחופשת חג זו הזדמנות מעולה לספר ולשתף את החוויות שלכם וכך תחזקו את היחסים שלכם ותתגבשו כצוות בעבודה.

 

 

 

סגור לתגובות על סי וי פול מייעצים איך לחזור לעבודה אחרי החגים

מאת:

פרסם באתר כ - 7 מאמרים.

.

דילוג לתוכן