תכשיטים כאקססוריז לכלה – בעד או נגד?

9 בפברואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

כל כלה, ללא יוצא מן הכלל, עומלת מספר חודשים לפני אירוע החתונה על ההופעה שלה. חודשים של עבודה, מדידות, פגישה עם מעצבים ומעצבות, מתחים ולחצים וחלום אחד – להיות הכלה שתמיד חלמת להיות. תקופת האירוסין היא אחת התקופות היפות ביותר – תקופה של העצמה, רומנטיקה וכן, גם הגשמת חלום.

בימים אלו תוכלי להתרשם מדגמים של שמלות כלה 2020! המעצבות הגדולות משיקות את הדגמים החדשים, המוצעים לכלות שמתחתנות בחורף וגם לאלו שמתוכננת להן חתונה קייצית. לצד השמלה, האיפור והשיער, עולה גם השאלה והיא האם כדאי לשלב תכשיטים שישלימו את ההופעה?

תכשיט אחד כבר יש: טבעת האירוסין!

ככלה, המראה שלך לא נמדד על כמה תכשיטים את עונדת, אלא על הנראות הכללית. חשוב לציין זאת מאחר והמון כולות רוצות כמה שיותר מכל דבר. לעתים, גודש התכשיטים, שיער עשוי מדי ואיפור כבד, יכולים רק לפגוע בנראות שלך. זיכרי כי טבעת האירוסין היא כבר תכשיט שתענדי באירוע, והיא תאיר אותך ותמשוך תשומת לב רבה. בהמשך האירוע, תענדי טבעת נוספת – טבעת הנישואין. בשלב זה, את אמורה להחליט האם תרצי תכשיטים נוספים, או שאת מסתפקת במראה נייטרלי ואלגנטי יותר.

צמיד, עגילים ושרשרת – מתי הם מתאימים?

כמעט כל הכלות עונדות באירוע החתונה תכשיטים. השאלה הגדולה היא מה תרצי לענוד, ומהו סגנון התכשיטים שנכון לך ביותר. לפניך, מספר טיפים:

  • בחרי בתכשיטים המתכתבים עיצובית עם סגנון השמלה 
  • עגילים צמודים יוצרים נראות קלאסית ורכה
  • עגילים נופלים מתאימים למראה מודרני וטרנדי
  • שרשרת באה בחשבון, אך צריכה להיות בזהב ממנו עשויה הטבעת

מרבית הכלות בוחרות להיות כלות קלאסיות – עם שמלה אלגנטית ופשוטה, טבעת אירוסין קלאסית ומראה "נקי" יותר. אם גם את רוצה להיות כלה כזו, דעי כי ישנו מקום לכל תכשיט שלא תרצי, כאשר האתגר הוא בעיקר בבחירת התכשיטים. היצמדי לקווים נקיים ועדינים, שיוסיפו לטוטאל לוק ברוך ולא ימשכו את מרבית תשומת הלב.

הבעיה העיקרית שב-over תכשיטים ואקססוריז

כל המוסיף גורע? בהחלט, גם במקרה של תכשיטים. טיפ קטן אליך: הסתכלי באינסטגרם של מעצבות השמלות הגדולות. נסי להתרשם מהמראה הכולל של הכלות, ונסי להבין לאיזה סגנון את נמשכת. בחירת התכשיטים צריכה להיות מסונכרנת עם עיצוב השיער והאיפור שלך, זאת בכדי שכל אלמנט ישלים את האחר והמראה שיתקבל יהיה מאוזן והרמוני. לפני רכישת התכשיטים, התייעצי עם המעצבת לגבי הרעיונות שלך, וגבשו יחד את הטוטאל-לוק המושלם!

סגור לתגובות על תכשיטים כאקססוריז לכלה – בעד או נגד?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן