יותר אוכל בחתונה לא הופך אותו ליותר טעים!

9 בפברואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

כזוג מאורס שבוחן כעת אפשרויות שונות לקראת אירוע החתונה, אחד הדברים שאתם יותר רגישים אליו (ובצדק) – הוא האוכל באירוע שלכם. זוגות מבססים את הבחירה שלהם במתחם האירועים על פי רמת הקייטרינג, זאת במטרה להבטיח אירוח קולינארי משובח, טעים וטרי. 

לצד הרגישות לטיב האוכל באירוע, גם ישנם המון זוגות שרגישים לשפע ורוצים כמה שיותר אוכל באירוע. אין כל בעיה עם שפע, אלא שהמון פעמים השפע הוא מדומה. במילים אחרות? ישנם מתחמי אירועים שירשימו אתכם בתפריט עשיר וגדוש, אך זה יבוא על חשבון האיכות. תנו עדיפות לאיכות, ולא לכמות!

אל תיפלו בפח ה"כמה שיותר, יותר טוב"

אין זוג שלא רוצה לחגוג את אירוע האהבה שלו עם אוכל טוב! עם זאת, לכל זוג ישנה העדפה שונה באשר למנות שיוגשו, סגנון האוכל, סגנון ההגשה וכמות האוכל באירוע. לדוגמא: ישנם זוגות שמאד חשוב להם שתוגש מניפת סלטים לשולחנות, בעוד ישנם זוגות שסולדים מהרעיון. הבחירה בסופו של דבר תהיה שלכם, אך כדאי לזכור דבר חשוב: 

קל מאד ליפול בפח של "כמה שיותר אוכל, יותר טוב". כמות גדולה של אוכל המון פעמים מטשטשת את האיכות, הבוטיקיות והאלגנטיות שבאירוע. עדיף בהחלט לבחור בתפריט סטנדרטי ששם דגש על איכות, מאשר לבחור במתחם אירועים שמתחייב על שפע רב, אך באיכות נמוכה. תנו עדיפות לאירוע עם גן אירועים במרכז שידוע בקייטרינג משובח, איכותי וטעים.

המבחן האמיתי: ערב הטעימות

לשמחתכם, אתם לא באמת קונים חתול בשק. הדרך שלכם להבין עד כמה האוכל איכותי וטעים, היא באמצעות ערב הטעימות. חשוב לדעת כי אל ערב זה תוזמנו רק לאחר שתחתמו עם מתחם האירועים. עם זאת, במידה וחשוב לכם מאד לטעום את האוכל לפני החתימה על ההסכם, מנהלי האירוע לא יתנגדו ויזמינו אתכם לערב טעימות של זוגות אחרים.

מה חשוב לבדוק בערב טעימות?

  • ראשית, עד כמה האוכל טרי
  • מבחן הטעם: האם טעים לכם?
  • תנו דגש לנראות המנות – עד כמה הן מזמינות ומגרות?
  • האם ישנו מגוון שיתאים לכל האורחים

מיתוס נפוץ על ערב הטעימות…

ישנו מיתוס שרץ בין זוגות מאורסים: האוכל בערב הטעימות פחות טעים מהאוכל באירוע. חשוב לנפץ את המיתוס ולהדגיש: מדובר על אותו האוכל – אותם המתכונים, אותם חומרי גלם ואותו צוות של שפים וסו-שפים. המטרה של ערב הטעימות היא לתת לכם טעימה לקראת מה שיוגש באירוע שלכם, כך שתוכלו לבנות תפריט איכותי, מגוון וטעים. בתיאבון!

סגור לתגובות על יותר אוכל בחתונה לא הופך אותו ליותר טעים!

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן