למה אני אוהב מרק

14 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מתכוני מרקים

את המאמר הזה אני לא אכתוב בצורה מיוחדת כל כך ואני לא מתכנן להתעקש על הניסוח. אני פשוט אכתוב פה בצורה פשוטה ורגילה למה אני פשוט אוהב מרק.

מרק זה טעים.

בזה אני יכול לסכם את כל המאמר, אבל אני ארחיב – יש כל כך הרבה סוגי מרקים, יש מרק עוף בשרי ויש מרק עוף פרווה, יש מרק ירקות עם גזר ואטריות ויש מרק ירקות עם תפוח אדמה ובצל, יש מרק פטריות ממש מלוח וסמיך ויש מרק פטריות דליל וצח. ככה שלא משנה איך תסתכלו על זה, תמיד תמצאו את מתכונים למרק שאתם אוהבים, אז להגיד שמרק לא טעים? לא אפשרי.

מרק זה גם מאכל שדי קל ופשוט להכין. אני לא מומחה גדול באוכל ולמען האמת, אני לא יודע לשבור ביצה ואני מפחד לחתוך בצל, אבל להכין מרק כל אחד יכול, אני בסך הכל ממלא מים, מרתיח אותם ומוסיף כל מה שיש לי במקרר ובארון בהנחה שהוא אכיל. אני גם לא מקפיד על המתכונים שאני מכין, לא שמור אותם ולא עוקב אחריהם ובטח שלא מקפיד על מידות וכמויות, אלא פשוט שם מכל מה שיש. אם יצא טעים או יצא יותר טעים זה כבר עניין של מזל מבחינתי.

מה שכן, אם יש משהו במרק שמוסיף לי טיפה יותר לחשיבות שלו הוא הנוסטלגיה, אני גדלתי בבית תימני והריחות של המרקים התימניים תמיד יתנו לי הרגשה של חום ואהבה. לחזור הביתה מבית הספר בזמן שיורד גשם חזק בחוץ ורק אני מתחת לשמיכה צופה בסרטים מצויירים זו תמונה נחמדה מאוד, אבל התמונה הופכת לעוצמתית כשאמא שלי הייתה מביאה לי מרק חם עם שקדי מרק ופה אני כבר נופל מהזיכרון.

אני יכול להרחיב פה עוד הרבה סיבות למה אני אוהב מרק, אבל נעשיתי רעב, אז הלכתי לאכול… פיצה.

סגור לתגובות על למה אני אוהב מרק

מאת:

פרסם באתר כ - 24 מאמרים.

.

דילוג לתוכן