לוחות מחיקים ניידים – יתרונות ושימושים מרכזיים

1 בינואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אדריכלות

בימינו מושם דגש רב על הצגת נתונים והצגת רעיונות,  גם בזמן לימוד וגם בזמן התנהלות עסקים וכן גם בהתנהלות אישית. בזמן לימוד, אחד הדגשים החשובים ביותר הוא להציג לתלמיד את החומר הנלמד בכמה דרכים, כמו שמיעה וגם ראייה, לכן לוח מחיק נייד משמש עבור הוראה פרונטלית בצורה מיטבית.

גם במשרדים נעשה שימוש רב בלוחות מחיקים, במחלקת מכירות, שירות, הנהלה ועוד בדרכים שונות. לוח מחיק תופס כיום חלק נכבד מכלי העבודה וגם כלי הלימוד שלנו. אבל יש יתרונות מיוחדים גם ללוח נייד מחיק לעומת הלוח הסטטי, הלוח הלבן הרגיל המקובע לקיר.

לוחות מחיקים ניידים למשרדים

בישראל אין ספק כי אחת הבעיות המרכזיות במדינה הוא השטח, רובנו חיים בצורה הרבה יותר צפופה ממה שאנחנו צריכים, וכך גם בעסקים. רוב העסקים כיום לא יכולים להרשות לעצמם להקצות קיר שלם לצורך התקנה של לוח מחיק באופן קבוע, ולכן במשרדים רבים בוחרים לעשות שימוש בכלי העזר החשוב הזה דווקא ע"י השימוש בלוחות מחיקים ניידים.

לוחות אלו מאפשרים להעביר את הלוח ממקום למקום מבלי לתפוס קיר באופן תמידי. כך לדוגמא במקום בו יש הרבה חלונות ואין הרבה מקום היכן להתקין את הלוח, לוחות ניידים יאפשרו שימוש זורם וקל מתי שהם נדרשים, וללא צורך בהתקנתם באופן קבוע.

איך לוחות מחיקים ניידים טובים גם בכיתת לימוד?

לוח מחיק נייד טוב בהחלט גם לכיתת לימוד, אך חשוב כאן לשים דגש מה היתרונות שלו על פי לוח קבוע. ראשית כיום בכל כיתה יש לוח קבוע. אך לוח קבוע אינו מאפשר יצירתיות וזרימת תלמידי הכיתה בהתאם לתוכן שהמורה רוצה. לכן, לעיתים ניתן יהיה להשתמש בלוח מחיק שהוא גם נייד כדי להציב את הלוח במקום שונה מהלוח הרגיל, שזה המקום הרצוי כעת. שינוי אופן צורת הלימוד עוזרת לגוון את חוויית הלימוד, מעורר את חדוות הלימוד ומרענן את הכוחות.

לוחות מחיקים ניידים למטפלים פרא רפואיים

במקצועות פרא רפואיים כמו קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק יש צורך הרבה פעמים להמחיש למטופלים נושאים עיוניים ותיאורטיים. באמצעות כתיבה על לוח מחיק ניתן להציג למטופל את החומר שרלוונטי אליו וללמד אותו את החומר שחשוב שהוא יבין גם ברמה התיאורטית. אמנם כמו במשרדים, הקליניקות אינם גדולות ובנוסף גם אזור ההצגה משתנה בהתאם למטופל והיכולות שלו וגם הצרכים הטיפוליים שלו. לוח מחיק נייד יספק את המענה המדויק לכל אחד מהמטפלים הפרא רפואיים – הפיזיותרפיסט, המרפאה בעיסוק או הקלינאית תקשורת.

מה חשוב לדעת כשבוחרים לוח מחיק נייד?

יש הרבה מאוד פרטים שצריך לדעת בבחירת לוחות מחיקים ניידים, לכן חשוב בנוסף לכל גם ליצור קשר עם חברה ישראלית מקצועית המתמחת בייצור של לוחות מחיקים ניידים ולברר את הפרטים השונים לגביהם.

שימו לב שיש נקודה אחת חשוב שלא מרבים לשים לב אליה בזמן ההזמנה של לוחות ניידים, והיא היציבות של הלוח המחיקים הניידים. חשוב לדעת שכשאתם בוחרים בלוח נייד שהוא יהיה יציב ולא יגרום לתקלות מביכות או לסכנה של תאונה.

חשוב לוודא שהלוח מגיע עם תושבת חזקה ויציבה, שיש לו גלגלים ואפילו מעצורים במידה וצריך שיהיו. צריך לבדוק האם הלוח מוצמד בקביעות או שאפשר להסירו מהמתקן שמחזיק אותו לעיתים.

התאמה אישית של לוח מחיק נייד

ניתן כמובן גם לבחור גודל אישי, לבחור בלוחות משובצים או לוחות חלקים, כמו גם ניתן לשלב את לוגו הארגון או העסק. התאמה אישית ספציפית זו כמובן ניתן לקבל רק בחברה ישראלית המייצרת לוחות בהתאמה אישית לכל דורש.

סגור לתגובות על לוחות מחיקים ניידים – יתרונות ושימושים מרכזיים

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן