הפרדוקס של חופש מאת הרב לייטמן

13 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קבלה

היום רוב האנשים בחברות מערביות היו רואים את עצמם חופשיים. החינוך כולנו, חינוך, ערכי החברה מקרינים לנו את החשיבות קבלה לעם של חופש פרט שרובנו היה לפרש כ\" אנחנו יכולים לעשות כמעט כל מה שאנחנו רוצים \".

כך אנו יכולים לומר בהשוואה לדורות קודמים חופש פרט ניצח, החברה שלנו הנהנתנית, ליברלית, הדמוקרטית הרסו את כל הגבולות הקודמים, הגבלות. רוב האנשים יכולים להיות הרב לייטמן כל דבר שהם רוצים; אוכל, מין, גאדג\'טים, חגים אקזוטיים, בגדי מעצבים ועוד חופש אישי הוא בשפע, יש לנו הרבה יותר רוב המלכים יכולים רק לחלום עליו לפני כמה מאות שנים.

אבל באותו הזמן אנחנו אומללים על התעללות רמה אישית, דיכאון, גירושין, משפחות נהרסו, התאבדות וחומר, מחלות בבני אדם הנגרם משתוללים ברחבי העולם. ועל האנושות העולמית הכללית רמה \"הסרטן כמו\" שלנו מרוכז בעצמו התנהגות מאיימת עם אסון הגלובלי במערכת נפרד, ביניהם התפתחנו ל.

למען אמת \"חופש הפרט\" שנקרא פירוש עבדות מוחלטת ל\" עצמי \". זה מוביל לדאגה מתמדת עצמית, אנוכי, תחרות אכזרית, ניצול של אחרים בשל חוסר אמון הדדי. כל זה התוצאה של התחושה סובייקטיבית, המופנמת שלנו כפי שאנו רואים הכל דרך ההפעלה שלנו הסובייקטיבית, אינדיבידואליסטית מסנן המבוסס על הנאה אישית / העיקרון האינסטינקטיבי, כאב.

מתברר שאם אנחנו באמת רוצים להיות חופשיים, ניתוק באופן פרדוקסלי רק מ\" עצמי \"נותן פתרון. קיום \"אנוכי\" שהיה מספק לנו עם חופש מוחלט להגיע לקיום אינסופי, נצחי מעל מרחב זמן ותנועה. זאת בשל העובדה שהזמן והמרחב הגיוני רק מנקודת אינדיבידואליסטית, סובייקטיבי מבט, התפיסה אישית, מנסה לאתר את עצמי במערכת מוגבלת לתאם. כאשר אחד מתחיל קיימים \"מחוץ לעצמי\", בדרך אלטרואיסטית דרך שרת אחר, תופס את המציאות דרך הרצונות וההגשמה של אחרים מערכת קואורדינטות של זמן, מרחב והפסדי תנועה את הרלוונטיות שלה.

כמיכאל לייטמן מסביר שינוי מהותי זה, מיכאל לייטמן שחרור קורה בסביבה הנכונה, ראשון על ידי בחירת מעגל קטן יותר עם המטרה הספציפית של שינוי עצמי כגון שימוש בשיטה מעשית מיוחדת. אז האדם על ידי כל הזמן ובאופן פעיל שדרוג, שמירת סביבה שהדדית עם אחרים מגיע לנקודה של \"ביטול עצמי\". מאוחר יותר על ידי הרחבת המעגל סביב הליבה הראשונית הם יכולים להתפשט \"וירוס חיובי\" שינוי החברה הגלובלית כולה בהדרגה.

סגור לתגובות על הפרדוקס של חופש מאת הרב לייטמן

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן