מדוע חשוב לבחור במוסך מורשה?

10 בדצמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות וקניות

יש תקלה ברכב? אל תתפשרו על המוסך שלכם

ממש לפני מספר מספר חודשים, התפרסם פרק חדש בתכנית יצאת צדיק בו נראה "מוסך" על פניו שמספק את שירותיו לעוברים והשבים באזור הכניסה הראשי של העיר חיפה.

מוסך זה שכלל איננו עונה על דרישות משרד התחבורה ואיננו מחויב להנחיותיו והוראותיו, עשק וגנב את לקוחותיו וביצע פעולות שאינן עולות בקנה אחד הן עם אמות המוסר והן עם הדרישות הקיימות בענף הרכב.

מוסך זה נקרא בשפה המקצועית: "מוסך פיראטי".

ומה ההבדל בינו לבין מוסך מורשה?

רבים טועים לחשוב כי מוסך מורשה הוא פשוט מוסך מעט יותר יוקרתי, ושניתן לגשת למוסכים שאינם מוסכמים על-ידי משרד התחבורה.

עם זאת, בפועל מדובר בהבדל שבין מוסך העונה לכל דרישות משרד התחבורה, לבין מוסך ששם הן את בעל הרכב והן את ציבור הנהגים והולכי הרגל בסכנה.

מאפייניו של מוסך מורשה

בין שאתם מחפשים מוסך מורשה סיטרואן, ובין שאתם מחפשים אחר מוסך מורשה לרכבי ב.מ.וו, אין זה כלל משנה – כל מוסך מורשה מחויב לסטנדרטים הנוקשים של משרד התחבורה, ועל כן מעניק ערובה כי הטיפול שיינתן יעמוד בתקן.

מוסכים מורשים נדרשים לעמוד בתקנים המחמירים ביותר הכוללים רענון הציוד המקצועי, שליחת צוות העובדים להשתלמויות, יצירת היררכיית תפקידים ברורה ונהירה לכול, מתן תיעוד מפורט של אופי הטיפול, ובקשת רשות בטרם התחלת העבודה.

כל פרט ולו הקטן ביותר זוכה לתיעוד מפורט, כך שבעל הרכב לא ייצא כשהוא איננו מבין את אשר בוצע ברכבו.

מתן תלונה וביקורת

במידה ובחרתם במוסך מורשה, הרי שהענקתם לעצמכם את השקט הנפשי כי כל בעיה שלא תיפתר על הצד הטוב ביותר, תזכה לאוזן קשבת מצד הגורמים השונים המפקחים על התנהלות המוסך.

ניתן  להיות סמוכים ובטוחים, כי כאשר בעלי המוסך יודעים כי המוסך נתון לבדיקות חוזרות ונשנות, הרי שההקפדה על איכות השירות משתנה ללא היכר.

סגור לתגובות על מדוע חשוב לבחור במוסך מורשה?

מאת:

פרסם באתר כ - 22 מאמרים.

.

דילוג לתוכן